Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 385266)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brlić, Marta Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Brlić, Marta

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda

Ljudi se svakodnevno susreću s različitim markama i njihovim proširenjima, a da često toga nisu ni svjesni. Strategija proširenja marke ima svoje prednosti i nedostatke, a kako bi se maksimizirale prednosti i minimizirali nedostaci poduzeću je potrebno znanje o tome kako proširiti svoju marku. Uspjeh ili neuspjeh proširenja ovisi o istraživanju tržišta koje je poduzeće provelo, o prirodi proširenja te o stavovima potrošača o proširenju. Kao primjeri proširenja marke u hrvatskoj prehrambenoj industriji proučena su poduzeća Jamnica i Zvijezda koja su uvođenjem proširenja marke (Jamnica Sensation i Zvijezda Junior) osvojile novi tržišni segment i poboljšala svoje poslovanje. Iste rezultate su ostvarile i marke iz inozemne prehrambene industrije (Coca-Cola i Heinz) sa svojim proširenjima Coca-Cola Zero i Heinz Majoneza. Glavni cilj primarnog istraživanja bio je otkriti kakve su percepcije potrošača na tržištu Republike Hrvatske o strategiji proširenja marke prehrambenog proizvoda Coca-Cola. Za istraživanje je odabrana ova marka jer zbog dobre upoznatosti s markom i njezinim karakteristikama. Strategija proširenja marke poduzeću može donijeti brojne prednosti i nedostatke, a to je i potvrđeno kroz domaće i inozemne primjere iz prehrambene industrije. Provedenim istraživanjem pokazano je da na percepcije potrošača najviše utječe naklonost potrošača prema marki i to potvrđuje ono što je ranije navedeno da potrošači značajno utječu na to hoće li neka marka i njezino proširenje biti uspješni u budućnosti ili će propasti. Upravo zbog velike ovisnosti o percepcijama potrošača o osnovnoj marki i o njezinim sadašnjim ili budućim proširenjima, potrebno je često provoditi istraživanja o percepcijama potrošača i istraživati kako određene percepcije utječu na poslovanje poduzeća te kako su međusobno povezane.

proširenje marke; naklonost marki; lojalnost marki; povjerenje u marku

nije evidentirano

engleski

Brand extension strategy of food products

nije evidentirano

brand extension; brand affect; brand loyalty; brand trust

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

18.02.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija