Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cultural branding in tourism (CROSBI ID 51122)

Prilog u knjizi | ostalo

Vitasović, Aljoša Cultural branding in tourism // Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach / Krbec, Denisa (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 131-146

Podaci o odgovornosti

Vitasović, Aljoša

engleski

Cultural branding in tourism

Cultural “product” has to be formed as an attractive “product” offered to tourists who are looking to learn about the past and present heritage of the destination.

Tourism, branding, tourist destination

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

131-146.

objavljeno

Podaci o knjizi

Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach

Krbec, Denisa

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2013.

978-953-7498-70-2

Povezanost rada

Ekonomija