Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689167

Cultural branding in tourism


Vitasović, Aljoša
Cultural branding in tourism // Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 131-146


CROSBI ID: 689167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cultural branding in tourism

Autori
Vitasović, Aljoša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach

Urednik/ci
Krbec, Denisa

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2013

Raspon stranica
131-146

ISBN
978-953-7498-70-2

Ključne riječi
Tourism, branding, tourist destination

Sažetak
Cultural “product” has to be formed as an attractive “product” offered to tourists who are looking to learn about the past and present heritage of the destination.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
303-0000000-2451 - Održivi turizam u Hrvatskoj: izrada akcijskog plana održivosti turizma Istre (Aljoša Vitasović, )

Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Aljoša Vitasović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vitasović, Aljoša
Cultural branding in tourism // Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 131-146
Vitasović, A. (2013) Cultural branding in tourism. U: Krbec, D. (ur.) Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach. Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, str. 131-146.
@inbook{inbook, author = {Vitasovi\'{c}, A.}, editor = {Krbec, D.}, year = {2013}, pages = {131-146}, keywords = {Tourism, branding, tourist destination}, isbn = {978-953-7498-70-2}, title = {Cultural branding in tourism}, keyword = {Tourism, branding, tourist destination}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }