Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture (CROSBI ID 51108)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Seletković, Tomislav Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture // Pedagogija i kultura / Ljubetić Maja ; Zrilić Smiljana (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 263-269

Podaci o odgovornosti

Seletković, Tomislav

hrvatski

Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture

Suvremena škola koja priprema učenike za djelovanje u stvarnom svijetu zahtjeva kreativnog nastavnika. Nastavnik uz otvoreni model nastave ima mogućnost slobodno i kreativno oblikovati proces poučavanja. Osnovni postulat nastave, permanentna učenička aktivnost, može se ostvariti isključivo stalnim promišljanjem u smjeru stvaranja autentičnih pedagoških scenarija, prilagođenih individualnim potrebama i sposobnostima učenika. Aktualan, pedagoški pluralizam od nastavnika traži vrlo temeljitu pripremu jer se više ne kreše u čvrstom i ustaljenom metodičko-didaktičkom prostoru. U otvorenoj nastavi temelj sigurnosti predstavlja stalno stručno usavršavanje, čime se jača kreativan potencijal nastavnika, ali i preispituje njegova učinkovitost u radu s učenicima.

otvoreni model nastave glazbene kulture, kreativnost, suvremena škola

nije evidentirano

engleski

Teaching Process within the Framework of Open Model of Music Education

nije evidentirano

open model of teaching, ceativity, modern school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

263-269.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Ljubetić Maja ; Zrilić Smiljana

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2013.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija