Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture (CROSBI ID 51108)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Seletković, Tomislav
hrvatski
Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture
Suvremena škola koja priprema učenike za djelovanje u stvarnom svijetu zahtjeva kreativnog nastavnika. Nastavnik uz otvoreni model nastave ima mogućnost slobodno i kreativno oblikovati proces poučavanja. Osnovni postulat nastave, permanentna učenička aktivnost, može se ostvariti isključivo stalnim promišljanjem u smjeru stvaranja autentičnih pedagoških scenarija, prilagođenih individualnim potrebama i sposobnostima učenika. Aktualan, pedagoški pluralizam od nastavnika traži vrlo temeljitu pripremu jer se više ne kreše u čvrstom i ustaljenom metodičko-didaktičkom prostoru. U otvorenoj nastavi temelj sigurnosti predstavlja stalno stručno usavršavanje, čime se jača kreativan potencijal nastavnika, ali i preispituje njegova učinkovitost u radu s učenicima.
otvoreni model nastave glazbene kulture, kreativnost, suvremena škola
nije evidentirano
engleski
Teaching Process within the Framework of Open Model of Music Education
nije evidentirano
open model of teaching, ceativity, modern school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
263-269.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Ljubetić Maja ; Zrilić Smiljana
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2013.
978-953-99167-4-7