Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju (CROSBI ID 608747)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Željko ; Medica, Igor
hrvatski
Prirodoslovni pristup znanosti o čovjeku na učiteljskom studiju
Poziv učitelja je vrlo kompleksan i zahtjevan u mnogim područjima, osobito u prirodoslovnim znanostima. Građu čovječjeg tijela i funkcije pojedinih organa učitelji podučavaju djecu uglavnom kroz predmet Priroda i društvo, ali se govori o čovjeku i u drugim sadržajima u ostalim predmetima u razrednoj nastavi. Na Učiteljskom fakultetu u Osijeku obuhvatili smo ovo značajno područje s nekoliko obveznih predmeta i nekoliko izbornih. U obveznim predmetima Prirodoslovlje 1 i 2 studenti između ostaloga obrađuju osnove anatomije i fiziologije čovjeka. Obvezni predmet u tzv. razvojnom modulu je i Školska higijena gdje se studenti informiraju o različitim aspektima higijene. Uvidjevši potrebu sveobuhvatnijeg pristupa ovoj temi osmislili smo izborni predmet Higijena u školi i vrtiću gdje se većim samostalnim radom studenata produbljuju teme higijene vezane za rad učitelja u nastavi te najčešće bolesti djece mlađe školske dobi. U izbornom predmetu Biološka antropologija obuhvatit ćemo širi, slojeviti aspekt porijekla čovjeka te njegovo mjesto u biološkom okružju danas. Ovim radom želimo istaknuti veliku važnost i sveobuhvatnost prirodoslovnog pristupa znanosti o čovjeku te prikazati mogući način pristupa ovoj temi na učiteljskom studiju.
higijena ; biološka antropologija ; prirodoslovlje ; učiteljski studij
Zbornik i sažetak su tiskani na hrvatskom i engleskom jeziku.
engleski
Natural Science approach to the anthroplogical sciences in the primary school teacher education
nije evidentirano
hygiene ; biological anthropology ; natural sciences ; primary school teacher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-19.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja ; 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - ECNSI-2009
Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-26-7
Podaci o skupu
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ; Prvi simpozij: Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
predavanje
12.11.2009-13.11.2009
Zadar, Hrvatska