Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim osvrtom na nastavu stranih jezika (CROSBI ID 203853)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sobo, Katica ; Eterović, Sonja ; Rujevčan, Davorka Analiza obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim osvrtom na nastavu stranih jezika // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 3 (2013), 1; 213-224

Podaci o odgovornosti

Sobo, Katica ; Eterović, Sonja ; Rujevčan, Davorka

hrvatski

Analiza obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim osvrtom na nastavu stranih jezika

Izmijenjeni odnosi među zemljama srednje i istočne Europe, proširenje Europske unije i sve veća ekonomska, politička i kulturna integracija samo su neki čimbenici koji utječu na promjene u ujedinjenoj Europi u kojoj se posebno ističe značenje višejezičnosti. Tako Vijeće Europe u svojim Preporukama ukazuje na važnost poznavanja živih jezika, kao i na potrebu razvijanja metodologije za njihovo učenje i poučavanje s ciljem ostvarivanja komunikacijskih potreba te očuvanja raznolikosti i bogatstva europskih jezika. U radu se prikazuje kako promjene u ujedinjenoj Europi utječu na politiku obrazovanja učitelja. Posebno se ističe da se moderni obrazovni sustavi baziraju na razvoju kompetencija. U radu se daje komparacija obrazovnih sustava u Norveškoj i Austriji s posebnim naglaskom na nastavi stranih jezika u tim zemljama. Vidljivo je da je unatoč težnji da se ujednače obrazovni sustavi još uvijek primjetna velika raznolikost u sustavima obrazovanja učitelja.

Obrazovanje učitelja ; strani jezici ; obrazovanje u Norveškoj i Austriji

nije evidentirano

engleski

The Analysis of Educational Systems in Norway and Austria with the Emphasis on Foreign Language Teaching

nije evidentirano

Teacher education ; foreign languages ; education in Norway and Austria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2013.

213-224

objavljeno

1848-3038

1849-112X

Povezanost rada

nije evidentirano