Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara (CROSBI ID 608676)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tomašević, Nives ; Horvat, Jasna ; Gavranović, Drahomira Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara // 16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova / Tomašević, Nives ; Despot, Ivona (ur.). Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013. str. 202-223

Podaci o odgovornosti

Tomašević, Nives ; Horvat, Jasna ; Gavranović, Drahomira

hrvatski

Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara

Rad govori o virtualnom marketingu nakladničkih dobara i nastoji se pojasniti značenje riječi 'virtualno' u kontekstu nakladničke i poslovne stvarnosti.

virtualno okruženje; virtualni svjetovi; virtualni marketing; 4S; nakladništvo; knjiga; materijalno dobro

nije evidentirano

engleski

Virtual marketing of published goods

nije evidentirano

virtual environment; virtual worlds; virtual marketing; 4S; publishing; books

nije evidentirano

Podaci o prilogu

202-223.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova

Tomašević, Nives ; Despot, Ivona

Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo

978-953-6001-93-4

Podaci o skupu

16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture

predavanje

01.01.2013-01.01.2013

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti