Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara (CROSBI ID 608676)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomašević, Nives ; Horvat, Jasna ; Gavranović, Drahomira
hrvatski
Virtualni marketing nakladničkih materijalnih dobara
Rad govori o virtualnom marketingu nakladničkih dobara i nastoji se pojasniti značenje riječi 'virtualno' u kontekstu nakladničke i poslovne stvarnosti.
virtualno okruženje; virtualni svjetovi; virtualni marketing; 4S; nakladništvo; knjiga; materijalno dobro
nije evidentirano
engleski
Virtual marketing of published goods
nije evidentirano
virtual environment; virtual worlds; virtual marketing; 4S; publishing; books
nije evidentirano
Podaci o prilogu
202-223.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture : zbornik radova
Tomašević, Nives ; Despot, Ivona
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
978-953-6001-93-4
Podaci o skupu
16. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
predavanje
01.01.2013-01.01.2013
Poreč, Hrvatska