Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 385003)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gorupec, Filip Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika / Bežen, Ante (mentor); Kolar Billege, Martina (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Gorupec, Filip

Bežen, Ante

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika

Nastava Hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stavova i navika koji pridonose njihovu osobnom razvoju i omogućuju im aktivno sudjelovanje u društvu. Medijska pismenost definira se kao "sposobnost pristupa, analize, vrednovanja i odašiljanja poruke posredstvom medija" (Zgrabljić Rotar 2005:1). Medijska kultura, odnosno medijska pismenost i umjetnost egzistiraju kao sastavnice unutar predmeta Hrvatski jezik u osnovnoj školi unatrag pedesetak godina (Bežen 2013). Cilj istraživanja je ispitati mišljenje učitelja o važnosti i utjecaju medija u nastavi Hrvatskoga jezika s naglaskom na nastavno područje medijske kulture. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku(N=35)učitelja u trima osnovnim školama Krapinsko-zagorske županije. Rezultati ukazuju na potrebu edukacije učitelja i promicanje medijske pismenosti u nastavi Hrvatskoga jezika.

medijska pismenost; medijska kultura; utjecaj medija; nastava Hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Teachers' opinion about the importance of the media in Croatian language teaching

nije evidentirano

media literacy; media culture; the impact of media; Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

83

10.12.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija