Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 686806

Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika


Gorupec, Filip
Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


Naslov
Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika
(Teachers' opinion about the importance of the media in Croatian language teaching)

Autori
Gorupec, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.12

Godina
2013

Stranica
83

Mentor
Bežen, Ante

Neposredni voditelj
Kolar Billege, Martina

Ključne riječi
Medijska pismenost; medijska kultura; utjecaj medija; nastava Hrvatskoga jezika
(Media literacy; media culture; the impact of media; Croatian language teaching)

Sažetak
Nastava Hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stavova i navika koji pridonose njihovu osobnom razvoju i omogućuju im aktivno sudjelovanje u društvu. Medijska pismenost definira se kao "sposobnost pristupa, analize, vrednovanja i odašiljanja poruke posredstvom medija" (Zgrabljić Rotar 2005:1). Medijska kultura, odnosno medijska pismenost i umjetnost egzistiraju kao sastavnice unutar predmeta Hrvatski jezik u osnovnoj školi unatrag pedesetak godina (Bežen 2013). Cilj istraživanja je ispitati mišljenje učitelja o važnosti i utjecaju medija u nastavi Hrvatskoga jezika s naglaskom na nastavno područje medijske kulture. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku(N=35)učitelja u trima osnovnim školama Krapinsko-zagorske županije. Rezultati ukazuju na potrebu edukacije učitelja i promicanje medijske pismenosti u nastavi Hrvatskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb