Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 385003)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gorupec, Filip
Bežen, Ante
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Mišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika
Nastava Hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stavova i navika koji pridonose njihovu osobnom razvoju i omogućuju im aktivno sudjelovanje u društvu. Medijska pismenost definira se kao "sposobnost pristupa, analize, vrednovanja i odašiljanja poruke posredstvom medija" (Zgrabljić Rotar 2005:1). Medijska kultura, odnosno medijska pismenost i umjetnost egzistiraju kao sastavnice unutar predmeta Hrvatski jezik u osnovnoj školi unatrag pedesetak godina (Bežen 2013). Cilj istraživanja je ispitati mišljenje učitelja o važnosti i utjecaju medija u nastavi Hrvatskoga jezika s naglaskom na nastavno područje medijske kulture. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku(N=35)učitelja u trima osnovnim školama Krapinsko-zagorske županije. Rezultati ukazuju na potrebu edukacije učitelja i promicanje medijske pismenosti u nastavi Hrvatskoga jezika.
medijska pismenost; medijska kultura; utjecaj medija; nastava Hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Teachers' opinion about the importance of the media in Croatian language teaching
nije evidentirano
media literacy; media culture; the impact of media; Croatian language teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
83
10.12.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb