Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suradnja škola i vanjskih dionika (CROSBI ID 203692)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva Suradnja škola i vanjskih dionika // Sociologija i prostor, 51 (2014), 3; 523-545

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva

hrvatski

Suradnja škola i vanjskih dionika

U članku se raspravlja o suradnji škola i vanjskih dionika kao bitnom indikatoru kvalitete obrazovanja, ali i bitnoj pretpostavci održivosti obrazovnih promjena i reformi. U teorijskom dijelu rada kontekstualizira se tema suradnje škola i vanjskih dionika analizom aktualnih policy dokumenata te se izlažu temeljne teorijske postavke o fenomenu suradnje, suradnji škola i vanjskih dionika te pozicijama i ulogama relevantnih dionika s kojima škole uspostavljaju suradničke odnose. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati percepciju učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola, sveučilišnih nastavnika i donositelja odluka o kvaliteti i stupnju (uspostavljene) suradnje škola, odnosno učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola s dionicima iz vanjskog okruženja – posebice s visokoškolskim institucijama koje sudjeluju u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika te predstavnicima donositelja odluka. Većina sudionika istraživanja procjenjuje suradnju škola i vanjskih dionika nezadovoljavajućom, nudeći prijedloge za njeno unapređivanje prvenstveno kroz njeno formaliziranje i usustavljivanje utemeljeno na poželjnom međusobnom odnosu dionika u suradnji koji podrazumijeva aktivni dijalog, međusobno slušanje, uvažavanje i ostvarivanje zajedničkih ciljeva.

škola ; suradnja ; obrazovna politika ; kvaliteta obrazovanja ; dionici u području obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Collaboration of Schools and External Stakeholders

nije evidentirano

school ; collaboration ; education policy ; quality of education ; stakeholders in education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51 (3)

2014.

523-545

objavljeno

1846-5226

1849-0387

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost