Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 686258

Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova


Primorac, Marija
Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek


Naslov
Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova
(Customer relationship management within information institutions)

Autori
Primorac, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
27.09

Godina
2013

Stranica
29

Mentor
Dukić, Gordana

Neposredni voditelj
Papić, Anita

Ključne riječi
CRM; upravljanje odnosima s korisnicima; visokoškolske knjižnice; marketing
(CRM; customer relationship management; academic libraries; marketing)

Sažetak
Na početku rada određuje se pojam upravljanja odnosima s korisnicima (CRM-Customer Relationship Management) te se daje njegov kratki povijesni razvoj. Zatim se predstavlja nekoliko primjera istraživanja CRM-a u stranim knjižnicama. Središnji dio rada zauzima istraživanje stanja i mogućnosti implementacije CRM-a u visokoškolskim knjižnicama u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koje elemente CRM-a imaju visokoškolske knjižnice te kakva je mogućnost implementacije ovoga alata u tim knjižnicama. Dobiveni rezultati daju uvid u trenutno stanje u visokoškolskim knjižnicama vezano uz temu rada te omogućuju daljnje istraživanje ove problematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek