Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova (CROSBI ID 384983)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Primorac, Marija Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova / Dukić, Gordana (mentor); Papić, Anita (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Primorac, Marija

Dukić, Gordana

Papić, Anita

hrvatski

Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova

Na početku rada određuje se pojam upravljanja odnosima s korisnicima (CRM-Customer Relationship Management) te se daje njegov kratki povijesni razvoj. Zatim se predstavlja nekoliko primjera istraživanja CRM-a u stranim knjižnicama. Središnji dio rada zauzima istraživanje stanja i mogućnosti implementacije CRM-a u visokoškolskim knjižnicama u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koje elemente CRM-a imaju visokoškolske knjižnice te kakva je mogućnost implementacije ovoga alata u tim knjižnicama. Dobiveni rezultati daju uvid u trenutno stanje u visokoškolskim knjižnicama vezano uz temu rada te omogućuju daljnje istraživanje ove problematike.

CRM; upravljanje odnosima s korisnicima; visokoškolske knjižnice; marketing

nije evidentirano

engleski

Customer relationship management within information institutions

nije evidentirano

CRM; customer relationship management; academic libraries; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

27.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti