Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova (CROSBI ID 384983)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Primorac, Marija
Dukić, Gordana
Papić, Anita
hrvatski
Upravljanje odnosima s korisnicima informacijskih ustanova
Na početku rada određuje se pojam upravljanja odnosima s korisnicima (CRM-Customer Relationship Management) te se daje njegov kratki povijesni razvoj. Zatim se predstavlja nekoliko primjera istraživanja CRM-a u stranim knjižnicama. Središnji dio rada zauzima istraživanje stanja i mogućnosti implementacije CRM-a u visokoškolskim knjižnicama u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koje elemente CRM-a imaju visokoškolske knjižnice te kakva je mogućnost implementacije ovoga alata u tim knjižnicama. Dobiveni rezultati daju uvid u trenutno stanje u visokoškolskim knjižnicama vezano uz temu rada te omogućuju daljnje istraživanje ove problematike.
CRM; upravljanje odnosima s korisnicima; visokoškolske knjižnice; marketing
nije evidentirano
engleski
Customer relationship management within information institutions
nije evidentirano
CRM; customer relationship management; academic libraries; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
27.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek