Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena sustava e-učenja u nastavi (CROSBI ID 203523)

Prilog u časopisu | stručni rad

Cezar Martinić, Jasminka ; Brničević Stanić, Marina ; Tomaš, Suzana Primjena sustava e-učenja u nastavi // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 179-192

Podaci o odgovornosti

Cezar Martinić, Jasminka ; Brničević Stanić, Marina ; Tomaš, Suzana

hrvatski

Primjena sustava e-učenja u nastavi

Primjenom sustava e-učenja u nastavnom okruženju učenici postaju aktivni sudionici nastave, a učitelj biva mentor (vodič). Obilježja su današnjih učenika: fleksibilnost, dinamičnost, kritičko razmišljanje, prilagođenost tehnologiji, multimedijska snalažljivost, interaktivnost, umreženost, kreativnost i prilagodljivost. Stoga, učitelji su ti koji bi trebali pratiti ovakve učenike i biti ukorak s njima. Ovim radom ukazuje se na važnost i primjenu sustava e-učenja u nastavnom procesu s učenicima prvih razreda osnovne škole. Osim toga, istraživanjem smo prikazali i primjenu i vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavim e-učenja Moodle i xTex-Sys. Istakli smo pozitivne i negativne stavove učenika i učiteljica, koji su sudjelovali u samom istraživanju, o primjeni sustava e-učenja u nastavi. Rezultati istraživanja upućuju na to da je primjena sustava e-učenja neizbježna s učenicima od najranije dobi jer im se na taj način pruža mogućnost samostalnog učenja. Zainteresiranost učenika za učenje u sustavima e-učenja i u slobodnom je vremenu značajna, zbog toga sa sigurnošću možemo zaključiti da su to generacije koje dio slobodnog vremena provode „surfajući“ prostranstvom interneta.

sustavi e-učenja ; oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ; implementacija sustava e-učenja

nije evidentirano

engleski

Implementation of e-learning in the teaching

nije evidentirano

e-learning systems ; instructional design ; implementation e-learning systems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2013.

179-192

objavljeno

1847-6899

Povezanost rada

Pedagogija