Primjena sustava e-učenja u nastavi (CROSBI ID 203523)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Cezar Martinić, Jasminka ; Brničević Stanić, Marina ; Tomaš, Suzana
hrvatski
Primjena sustava e-učenja u nastavi
Primjenom sustava e-učenja u nastavnom okruženju učenici postaju aktivni sudionici nastave, a učitelj biva mentor (vodič). Obilježja su današnjih učenika: fleksibilnost, dinamičnost, kritičko razmišljanje, prilagođenost tehnologiji, multimedijska snalažljivost, interaktivnost, umreženost, kreativnost i prilagodljivost. Stoga, učitelji su ti koji bi trebali pratiti ovakve učenike i biti ukorak s njima. Ovim radom ukazuje se na važnost i primjenu sustava e-učenja u nastavnom procesu s učenicima prvih razreda osnovne škole. Osim toga, istraživanjem smo prikazali i primjenu i vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavim e-učenja Moodle i xTex-Sys. Istakli smo pozitivne i negativne stavove učenika i učiteljica, koji su sudjelovali u samom istraživanju, o primjeni sustava e-učenja u nastavi. Rezultati istraživanja upućuju na to da je primjena sustava e-učenja neizbježna s učenicima od najranije dobi jer im se na taj način pruža mogućnost samostalnog učenja. Zainteresiranost učenika za učenje u sustavima e-učenja i u slobodnom je vremenu značajna, zbog toga sa sigurnošću možemo zaključiti da su to generacije koje dio slobodnog vremena provode „surfajući“ prostranstvom interneta.
sustavi e-učenja ; oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ; implementacija sustava e-učenja
nije evidentirano
engleski
Implementation of e-learning in the teaching
nije evidentirano
e-learning systems ; instructional design ; implementation e-learning systems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
1
2013.
179-192
objavljeno
1847-6899