Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti razvoja emocionalne inteligencije djeteta (CROSBI ID 384938)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hrsinjak, Josip Mogućnosti razvoja emocionalne inteligencije djeteta / Oslić, Josip (mentor); Zagreb, Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb, . 2002

Podaci o odgovornosti

Hrsinjak, Josip

Oslić, Josip

hrvatski

Mogućnosti razvoja emocionalne inteligencije djeteta

U mnoštvu tema iz suvremene psihologije, autor se odlučio da prezentira ulogu emocionalne inteligencije u razvoju djece. Drugim riječima, iznosi elemente faktičnog doprinosa emocionalne inteligencije na cjelokupan odgojni proces. Prema američkim psiholozima Peteru Saloveyu i Johnu Mayeru, pojam emocionalne inteligencije podrazumijeva skup dvanaest emocionalnih osobina koja su važna za sazrijevanje pojedinca. U kontekstu odgoja, roditelj je prvi koji mora djelovati na dijete putem njegovih emocija, shvatiti ih, razlučiti i ugraditi u svoje stavove prema djetetovu ponašanju. On ima zadatak u pomaganju djetetu da djeluje prema moralnim emocijama kao što su empatija, brižnost i čestitost, te da se nosi s emocijama stida i krivnje. Uloga racionalnosti se odražava u rješavanju problema kao što su konfliktne situacije. Promjenom mišljenja prema pozitivnim osjećajima, dijete na pozitivan način mijenja i svoje ponašanje prema drugoj djeci. Emocionalna inteligencija ima i sociološki kontekst. Osposobljuje dijete za društvene vještine: razgovor i stjecanje prijateljstava. U životu s drugima i produbljivanjem emocionalne inteligencije, postaje svjestan snage emocija, te njihova nadzora.

Emocionalna inteligencija; roditeljstvo; odgoj; komunikacija; kontrola emocija.

nije evidentirano

engleski

A development of emotional intelligence of child and it’s possibilities

nije evidentirano

Emotional intelligence; parenthood; rising; communication; control over emotions.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

17.05.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano