Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Knjižnica Instituta Ruđer Bošković na društvenim mrežama (CROSBI ID 608320)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Pažur, Ivana Knjižnica Instituta Ruđer Bošković na društvenim mrežama // Izdanja Hrvatskoga knjižničarskog društva / Barbarić, Ana ; Mučnjak, Dorja (ur.). 2013. str. 92-109

Podaci o odgovornosti

Pažur, Ivana

hrvatski

Knjižnica Instituta Ruđer Bošković na društvenim mrežama

Društvene su mreže postale dio svakodnevice i njima se koristi veliki broj korisnika. Od prvotne uloge zabave i povezivanja, pretežno mlađe populacije, postale su važan marketinški alat i izvor zarade. Međutim i neprofitne organizacije, a među njima i knjižnice našle su na njima svoje mjesto koristeći njihov informacijsko – komunikacijski potencijal za promidžbu svojih aktivnosti i usluga. Danas već postoje brojne društvene mreže, među kojima u svijetu, a tako i u Hrvatskoj, po broju korisnika trenutačno prednjači Facebook. Knjižnica Instituta Ruđer Bošković također se uključila na Facebook, a uz njega i na Twitter. Na Facebooku je 2009. g. prvo pokrenula skupinu Kolokviji knjižnice Instituta Ruđer Bošković, a iste godine pokreće stranice Hrvatske knjiznice na Facebooku i Knjižnica Instituta Ruđer Bošković. Nakon toga je pokrenuta i knjižnična stranica na Twitteru. Knjižnica redovito održava skupinu i stranice, no kako se one sadržajno razlikuju tako zahtijevaju i različiti intenzitet održavanja. Najveća se pažnja posvećuje održavanju knjižnične stranice na Facebooku na kojoj se prenose objave s knjižničnog bloga te se objavljuju i drugi dodatni sadržaji vezani za knjižnice, čitanje i knjige. Broj pratitelja stranice konstantno raste što je najznačajniji pokazatelj zanimljivosti i aktualnosti objavljenih sadržaja. Interakcija s korisnicima u vidu njihovih komentara i sviđanja je relativno slaba te se više svodi na pasivno čitanje objava. Premda je dio hrvatskih knjižnica prisutno na društvenim mrežama, njihova zastupljenost na Facebooku pokazuje da se još uvijek radi tek o manjem broju (8, 6%.). Društvene mreže za knjižnice ne znače zamjenu svih postojećih komunikacijskih kanala kojima su do sada išle prema korisnicima, već su prije njihova dopuna putem kojih dolaze do različitih i novih skupina korisnika.

Knjižnica Instituta Ruđer Bošković ; društvene mreže ; Facebook ; Twitter ; korisnici knjižnice ; specijalna knjižnica

nije evidentirano

engleski

Library of the Rudjer Boskovic Institute on social networks

nije evidentirano

Rudjer Bošković Institute Library ; social networks ; Facebook ; Twitter ; specijal library ; library users

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-109.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova

Barbarić, Ana ; Mučnjak, Dorja

Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo

9789536001927

1846-5544

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti