Analitike učenja i društvenih mreža u sustavima za online učenje (CROSBI ID 384883)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Drljević, Neven
Botički, Ivica
hrvatski
Analitike učenja i društvenih mreža u sustavima za online učenje
U ovom diplomskom radu je potrebno napraviti teorijski pregled područja analitika učenja i analitike društvenih mreža s naglaskom na masovne otvorene online predmete. Teorijski pregled područja treba sadržavati pregled sustava za masovne otvorene online predmete, njihovu klasifikaciju i usporedbu s klasičnim sustavima za online učenje. Klasifikacije trebaju uzeti u obzir društvenu komponentu sustava kao i raznolikost tehnološki platformi koje se koriste u pristupu sustavima. Temeljem teorijskih spoznaja potrebno je predložiti modele nadogradnje sustava za masovne otvorene online predmete s posebnim naglaskom na nedostajuće elemente (npr. društvenu komponentu sustava, ograničenja zbog monokulture, ograničenja zbog nepriznavanja polaganja predmeta i sl.). Potrebno je razraditi i modele primjene analitika učenja u cilju podrške upravljanja masovnim otvorenim online predmetima koje bi pružale potporu učenicima i nastavnicima te modele inovativnih načina vizualizacije velikih količina podataka o učenju i učenicima. Za navedene modele potrebno je dati i dokaz tehnološke izvedivosti te ocijeniti kompleksnost ugradnje u postojeće sustave za masovne online predmete. Rješenje je potrebno priložiti radu na mediju DVD.
analitike učenja; društvene mreže; online učenje
nije evidentirano
engleski
Learning and social analytics in online learning systems
nije evidentirano
Learning analytics; social networks; online learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
14.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb