Suvremene nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti (CROSBI ID 384848)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Senković, Anastazija
prof. dr. sc. Anđelka Peko
dr. sc. Snježana Dubovicki
hrvatski
Suvremene nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti
Kreativnost - pojam koji ima stotine definicija i koji je i dan danas prekriven velom misterioznosti. Važnost kreativnosti se ipak prepoznala i u odgojno-obrazovnom području. Smatra se da za razvoj kreativnosti je u velikoj mjeri odgovoran učitelj i klima koja vlada u razredu. Cilj ovog istraživanja je bio ispitat utjecaj nastavnih metoda na poticanje učenikove kreativnosti. Osim što se istraživao utjecaj nastavnih metoda na poticaj učenikove kreativnosti ispitivali su se i učitelj, glavni čimbenici razvoja učeničke kreativnosti. Pri istraživanju su korištene suvremene nastavne metode u kojima su sudjelovali učenici, evaluacija navedenih aktivnosti, kao i upitnik o kreativnosti namijenjen učiteljima. Rezultati istraživanja pokazuju da su učitelji svjesni da je kreativnost značajna za osobni i društveni razvoj te da su oni odgovorni za razvoj ili gušenje učenikove kreativnosti. Iznenađujući podatak je da skoro jedna trećina učitelja misli da je kreativnost urođena osobina pojedinaca. Rezultati istraživanja pokazuju da suvremene nastavne metode potiču učenike na kreativnost. Učenici su se izjasnili da je nastavna sa suvremenim nastavnim metodama mnogo zabavnija i zanimljivija. Mogućnost učenika da budu aktivniji u nastavi povezali su sa osjećajima sreće, a uočeno je i da je prevladavala ugodna emocionalna klima.
kreativnost; kreativni učenik; kreativni učitelj; suvremene nastavne metode
nije evidentirano
engleski
Contemporary Teaching Methods as Stimulus to Student's Creativity
nije evidentirano
creativity; creative student; creative teacher; contemporary teaching methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek