Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece (CROSBI ID 203264)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Sindik, Zvjezdana ; Sindik, Joško Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2013), 2; 123-127

Podaci o odgovornosti

Sindik, Zvjezdana ; Sindik, Joško

hrvatski

Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece

Nepoželjni oblici ponašanja su prepreka psihofizičkom razvoju djeteta koje ih pokazuje te ostaloj djeci u odgojnoj grupi dječjeg vrtića, dok poželjne socijalne vještine doprinose konstruktivnom razrješavanju konflikata među djecom i prosocijalnim oblicima ponašanja. Cilj istraživanja predstavljenog u radu bio je utvrditi postoje li taksoni u odnosu na koje se može grupirati predškolsku djecu prema njihovim nepoželjnim oblicima ponašanja te socijalnim vještinama. Ispitano je ukupno 597 djece u Dječjem vrtiću „Maslačak“ u Zaprešiću. Odgojiteljice iz 25 odgojnih grupa procijenile su ukupno 316 dječaka i 281 djevojčicu, dakle svu djecu koja su redoviti polaznici Dječjeg vrtića „Maslačak“. Primijenjena su dva mjerna instrumenta: Skala nepoželjnog ponašanja i Skala socijalnih vještina. Rezultati su pokazali da se djeca mogu razvrstati u tri taksona, koji omogućuju diferencirani odgojno- obrazovni pristup.

klaster analiza; nepoželjna ponašanja; predškolska djeca; socijalne vještine

nije evidentirano

engleski

Taxonomization of undesirable behaviors and social skills in preschool children

nije evidentirano

cluster analysis; undesirable behavior; preschool children; social skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2013.

123-127

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija