Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja (CROSBI ID 384799)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Perišić, Lukrecija
Koludrović, Morana
hrvatski
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja
S obzirom na prepoznavanje važnosti razvoja komunikacijskih i jezičnih kompetencija tijekom cjelokupnog procesa odgoja i obrazovanja, te s uvidom da waldorfska i Montessori pedagogija pružaju zanimljive i učinkovite načine učenja jezika s obzirom na svoja polazišta i metode rada, cilj ovoga istraživanja bio je istražiti i analizirati metodička i sadržajna rješenja učenja nematerinjeg jezika u waldorfskoj i Montessori pedagogiji putem analiziranja nastavnih programa više Montessori i waldorfskih škola u nas i zemljama Europske unije. Analizirala su se metodička rješenja učenja nematerinjeg jezika u waldorfskoj i Montessori koncepciji u područjima slušanja, govorenja, čitanja, pisanja, učenja gramatike i poticanja međukulturnog djelovanja. Nadalje, analizirale su se mogućnosti implementacije nekih metodičkih rješenja reformnih koncepcija u konvencionalno obrazovanje, te se može kazati da bi se uvođenjem različitih metoda učenja stranog jezika iz waldorfske i Montessori koncepcije dodatno pridonijelo kvaliteti konvencionalnog sustava odgoja i obrazovanja. Posebna prednost učenja nematerinjeg jezika u tim dvjema koncepcijama naročito se ogleda u njihovom nastojanju da što učinkovitije povežu kognitivni aspekt učenja s psihomotornim i afektivnim.
Waldorf; Montessori; pedagogija; jezik; strani jezik
nije evidentirano
engleski
Characteristics of learning a foreign language in the reform conceptions of education
nije evidentirano
Waldorf; Montessori; pedagogy; language; foreign language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
09.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split