Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave (CROSBI ID 384798)

Ocjenski rad | diplomski rad

Divić, Anđela Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Divić, Anđela

Koludrović, Morana

hrvatski

Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postoje li razlike između nastavnika razredne i predmetne nastave u samoprocjeni nastavničke kompetentnosti, osposobljenosti za nastavničko zanimanje i nastavničkoj samoefikasnosti s obzirom na vrstu zaposlenja i duljinu radnog staža. U istraživanje se krenulo od pretpostavki da će ovisno o vrsti zaposlenja i duljini radnog staža biti utvrđene značajne razlike u odnosu na ispitivane varijable. Primijenjeni su Upitnik općih podataka, Upitnik samoprocjene kompetentnosti za učiteljsku ulogu (Ljubetić i Kostović – Vranješ, 2008) i Skala učiteljske samoefikasnosti (Schwarzer, Gerdamarie, Schmitz i Daytner, 1999). Rezultati ovog istraživanja su pokazali da u samoprocjeni nastavničke kompetentnosti, osposobljenosti za nastavničko zanimanje i samoefikasnosti između nastavnica razredne i predmetne nastave nisu utvrđene značajne razlike kao i da nisu utvrđene razlike za samoprocjenu nastavničke kompetentnosti i osposobljenosti za nastavničko zanimanje s obzirom na godine radnog staža. Zanimljivo je da su za varijablu nastavničke samoefikasnosti rezultati ovog istraživanja ipak pokazali da nastavnice u rasponu staža između 11 i 20 godina iskazuju značajno nižu procjenu samoefikasnosti od ostalih sudionica istraživanja.

samoprocjena nastavničke kompetentnosti; osposobljenost za nastavničko zanimanje; nastavnička samoefikasnost

nije evidentirano

engleski

Self-assesment of elementary school teachers competences and self-efficacy

nije evidentirano

self-assessment of teaching competence; qualification for teaching profession; teachers' self-efficacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

09.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija