Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave (CROSBI ID 384798)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Divić, Anđela
Koludrović, Morana
hrvatski
Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postoje li razlike između nastavnika razredne i predmetne nastave u samoprocjeni nastavničke kompetentnosti, osposobljenosti za nastavničko zanimanje i nastavničkoj samoefikasnosti s obzirom na vrstu zaposlenja i duljinu radnog staža. U istraživanje se krenulo od pretpostavki da će ovisno o vrsti zaposlenja i duljini radnog staža biti utvrđene značajne razlike u odnosu na ispitivane varijable. Primijenjeni su Upitnik općih podataka, Upitnik samoprocjene kompetentnosti za učiteljsku ulogu (Ljubetić i Kostović – Vranješ, 2008) i Skala učiteljske samoefikasnosti (Schwarzer, Gerdamarie, Schmitz i Daytner, 1999). Rezultati ovog istraživanja su pokazali da u samoprocjeni nastavničke kompetentnosti, osposobljenosti za nastavničko zanimanje i samoefikasnosti između nastavnica razredne i predmetne nastave nisu utvrđene značajne razlike kao i da nisu utvrđene razlike za samoprocjenu nastavničke kompetentnosti i osposobljenosti za nastavničko zanimanje s obzirom na godine radnog staža. Zanimljivo je da su za varijablu nastavničke samoefikasnosti rezultati ovog istraživanja ipak pokazali da nastavnice u rasponu staža između 11 i 20 godina iskazuju značajno nižu procjenu samoefikasnosti od ostalih sudionica istraživanja.
samoprocjena nastavničke kompetentnosti; osposobljenost za nastavničko zanimanje; nastavnička samoefikasnost
nije evidentirano
engleski
Self-assesment of elementary school teachers competences and self-efficacy
nije evidentirano
self-assessment of teaching competence; qualification for teaching profession; teachers' self-efficacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
09.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split