Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti rada s učenicima s ADHD-om u konvencionalnoj nastavi i nekim reformnim pedagoškim koncepcijama (CROSBI ID 384797)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Stefanović, Sandra Specifičnosti rada s učenicima s ADHD-om u konvencionalnoj nastavi i nekim reformnim pedagoškim koncepcijama / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Stefanović, Sandra

Koludrović, Morana

hrvatski

Specifičnosti rada s učenicima s ADHD-om u konvencionalnoj nastavi i nekim reformnim pedagoškim koncepcijama

U ovom su radu prikazana glavna obilježja, mogućnosti i načini integracije djece s ADHD-om u konvencionalnom obliku nastave i reformnim pedagogijama (Montessori i Waldorf). Iako se u suvremenom kurikulumskom pristupu sve značajniji naglasak pridaje djeci s posebnim potrebama, te načinima i specifičnim oblicima rada koji mogu pomoći djeci s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti, analizom specifičnosti rada s takvom djecom u Montessori i waldorfskim školama se uočavaju brojne prednosti. U tim oblicima reformnih pedagogija prednosti u radu s djecom s ADHD-om očituju se kroz načela aktivnog učenja, pripremljenu okolinu, slobodu kretanja, kao i, primjerice, korištenje specifičnih didaktičkih materijala u Montessori pedagogiji i važnost ritma koje je specifično za waldorfsku pedagogiju. Ujedno, učitelji u alternativnim pristupima obrazovanju pohađaju specifične edukacije za učitelje koje im omogućavaju kvalitetniji pristup u radu s djecom s teškoćama, a i prisutna je i činjenica da u tim oblicima obrazovanja rad se odvija u manjim grupama, odnosno učitelji rade s manjim brojem učenika u učionicama te se mogu posvetiti svakom učeniku ponaosob, a takav pristup ima velike prednosti u radu s učenicima s ADHD-om.

poremećaj hiperaktivnosti i deficita pažnje; konvencionalna nastava; reformne pedagogije; Montessori; Waldorf

nije evidentirano

engleski

Specifics of teaching students with ADHD in conventional education and some reformed pedagogical conceptions

nije evidentirano

Attention Deficit Hyperactivity Disorder; conventional education; reform pedagogies; Montessori; Waldorf

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

16.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija