Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju (CROSBI ID 384781)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bubanj, Marin Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Bubanj, Marin

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju

Subliminalna poruka je poruka ispod granica ljudske percepcije, tako da ju oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. Predstavlja signale ili poruke najčešće umetnute u drugi objekt s ciljem zaobilaženja normalnih granica opažanja. Obilježja subliminalnih poruka otvaraju velike mogućnosti da im potrošači budu izloženi i onda kada to ne žele. Njihovo korištenje u marketinškoj komunikaciji otvara brojna i ozbiljna etička pitanja. Smije li se potrošače izlagati porukama kada ih nisu svjesni i kakav utjecaj one imaju na svijest potrošača, samo su neka od njih. U završnom radu je definiran pojam subliminalne poruke, sažeto prikazan povijesni razvoj, analizirane su potencijalne koristi i etičnost subliminalnih poruka. Opisana je primjena subliminalnih poruka u televizijskom, radio i print oglašavanju te filmovima. Potrošači se protive zadiranju u njihovu privatnost i smatraju subliminalne poruke neetičnim te gaje negativne osjećaje prema oglašivačima koji ih koriste. Te tvrdnje potvrđuju i rezultati primarnog istraživanja provedenog za potrebe izrade završnog rada, na prigodnom uzorku studentske populacije (n=206), a prema kojima 66, 67% ispitanika negativno percipira oglašivače koji koriste subliminalne poruke, te 78% ispitanika ne podržava korištenje subliminalnih poruka u marketinškoj komunikaciji.

subliminalne poruke; studentska populacija

nije evidentirano

engleski

What are subliminal messages, their usage and research of students' opinions about their impact

nije evidentirano

subliminal messages; student population

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

24.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija