Organizacija i realizacija dodatne i dopunske nastave u razrednoj nastavi (CROSBI ID 384747)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šućur, Andrijana
Koludrović, Morana
hrvatski
Organizacija i realizacija dodatne i dopunske nastave u razrednoj nastavi
U suvremenom kurikulumskom pristupu jedan od važnih ciljeva jest organizirati nastavu sukladno individualnim potrebama svakog djeteta. U tom se kontekstu čini da bi se kroz intenziviranje sadržaja i aktivnosti školskog kurikuluma, a naročito tijekom dodatne i dopunske nastave kao sastavnih dijelova odgojno – obrazovnog procesa moglo dodatno doprinjeti strukturiranju nastave koja bi u što većoj mjeri mogla udovoljavati interesima, mogućnostima i sposobnostima svakog učenika. Stoga je glavni cilj ovoga rada analizirati i prikazati načine i osobitosti organizacije i realizacije dodatne i dopunske nastave u suvremenom odgojno – obrazovnom procesu.
učitelj; učenici; suvremena nastava; školski kurikulum; dodatna i dopunska nastava
nije evidentirano
engleski
The organization and implementation of additional and supplementary instruction in elementary school
nije evidentirano
teacher; pupils; contemporary education; school curriculum; additional and supplementary instruction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
16.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split