Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u (CROSBI ID 384742)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vajdić, Tomislav
Koludrović, Morana
hrvatski
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u
Hrvatski obrazovni sustav se trenutno nalazi u fazi uspostavljanja sustava vanjskog vrednovanja obrazovanja. S obzirom na izazove s kojima je hrvatski obrazovni sustav suočen, u ovom radu se željelo istražiti obilježja i načine vanjskog vrednovanja u obrazovnim sustavima zemalja koje imaju dugu tradiciju provođenja vanjskog vrednovanja. Istražena su obilježja i načini vanjskog vrednovanja obrazovanja u SAD-u jer se radi jednom od najvećih i najheterogenijih obrazovnih sustava u svijetu čiji je sustav visokog obrazovanja pri svjetskom vrhu, što je poprilično važno jer postoji važna veza između vanjskog vrednovanja i visokog obrazovanja. Obilježja sustava vanjskog vrednovanja u Finskom obrazovanju istražena su iz razloga što je finski obrazovni sustav najprominentniji u Europi. Radi se o dva impozantna obrazovna sustava iz čijih iskustava Hrvatska može učiti, budući da još uvijek nema puno vlastitog iskustva.
vanjsko vrednovanje obrazovanja; unutarnje vrednovanje obrazovanja; kvaliteta obrazovnog sustava; obrazovni standardi; Hrvatska; Finska; Sjedinjene Američke Države
nije evidentirano
engleski
Characterisctics and methods of external evaluation of knowledage in Croatia, Finland and USA
nije evidentirano
external evaluation of education; internal evaluation of education; education system quality; education standards; Croatia; Finland; United States of America
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
16.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split