Poticajna okolina kao važan čimbenik Montessori pedagogije (CROSBI ID 384741)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kolobarić, Marina
Koludrović, Morana
hrvatski
Poticajna okolina kao važan čimbenik Montessori pedagogije
U radu se uz prikaz života i pedagoškog rada Marije Montessori prikazuju i specifičnosti te pedagoške koncepcije s posebnim naglaskom na poticajnoj okolini. Naime, kvaliteta okružja za učenje u ovoj koncepciji obrazovanja ima jednu od ključnih uloga kojom se doprinosi kvaliteti učenja te dobrobiti učenika. Stoga se u ovom radu prikazuju osobitosti pripremljene okoline te načini kako ona pridonosi kvaliteti nastave i učenika u Montessori školama i vrtićima s posebnim naglaskom na ulogu didaktičkih materijala, komunikaciju među sudionicima odgojno – obrazovnog procesa, motivaciju, socijalizaciju, disciplinu i samoaktualizaciju učenika.
Montessori pedagogija; dijete; poticajna okolina; kvaliteta nastave
nije evidentirano
engleski
Stimulating environment as an important factor of Montessori pedagogy
nije evidentirano
Montessori pedagogy; child; stimulating and prepared environment; quality of education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
12.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split