Specifičnosti strukturiranja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom (CROSBI ID 384736)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Valentina
Koludrović, Morana
hrvatski
Specifičnosti strukturiranja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom
Rano uočavanje simptoma disleksije i disgrafije veoma je važno za pružanje pomoći djetetu koji ih posjeduje, stoga se u radu uz definiranje osobitosti disleksije i disgrafije poseban naglasak stavlja na ulogu učitelja i stručnih suradnika u radu s djecom s navedenim tekoćama u učenju, te naročito na didaktičkim materijalima koji mogu pomoći takvoj djeci u redovitoj nastavi. Djeca s disleksijom i disgrafijom nailaze na mnoge prepreke za usvajanje novih sadržaja, stoga im treba prilagoditi nastavni proces kao i same nastavne materijale. Nastavni materijali prilagođeni potrebama takve djece su specifični, stoga učitelji trebaju biti educirani kako i na koji način koristiti određene materijale. Ovaj rad donosi nekoliko mogućih načina prilagođivanja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom.
specifične teškoće učenja; disleksija; disgrafija; uloga stručnih suradnika; materijali za učenje i poučavanje
nije evidentirano
engleski
Specifics of structuring instructional materials for children with dyslexia and dysgraphia
nije evidentirano
specific learning materials; dyslexia; dysgraphia; the role of professional associate; learning and teaching materials
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
16.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split