Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STAVOVI STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA O UKLJUČIVANJU INTERKULTURALIZMA U NASTAVU GLAZBENE KULTURE (CROSBI ID 607958)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dobrota, Snježana ; Blašković, Jelena STAVOVI STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA O UKLJUČIVANJU INTERKULTURALIZMA U NASTAVU GLAZBENE KULTURE // MEĐUNARODNI ZNANSTVENI SKUP "BAŠTINA I RAZVOJ SOCIOEKONOMSKI, SOCIOEKOLOŠKI I SOCIOKULTURNI ASPEKTI" , PROGRAM I SAŽECI RADOVA / "HERITAGE AND DEVELOPMENT- SOCIOECONOMICAL, SOCIOECOLOGICAL AND SOCIOCULTURAL ASPECTS", PROGRAM & ABTRACTS / Šime Pilić (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 26-26

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana ; Blašković, Jelena

hrvatski

STAVOVI STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA O UKLJUČIVANJU INTERKULTURALIZMA U NASTAVU GLAZBENE KULTURE

Interkulturalizam je stvarna aktualizacija i interakcija raznih etničkih kultura u svim svojim specifičnostima na jednom prostoru. Međusobnim prožimanjem kultura uspostavlja se komunikacija i dijalog u različitosti. Jedan od načina postavljanja dijaloga je glazba kao potencijalni rasadnik pluralističkih ideja. Cilj je ovoga rada ispitati stavove studenata druge (N=161) i četvrte (N=149) godine učiteljskoga studija Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu, s odsjecima u Čakovcu i Petrinji, o uključivanju svjetskih glazba (World Music) u nastavu glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole. U radu se ispituju stavovi studenata o uključivanju svjetskih glazba u glazbenu nastavu, njihove preferencije prema svjetskim glazbama, postojanje utjecaja dobi na stavove o uključivanju svjetskih glazba u nastavu glazbene kulture i na preferencije studenata o svjetskim glazbama te stavovi studenata o mogućnosti ostvarivanja korelacije između interkulturalne glazbene nastave i ostalih nastavnih predmeta. Rezultati pokazuju kako većina studenata ima pozitivan stav prema svjetskim glazbama i njihovu uključivanju u nastavu glazbene kulture kao jedan vid prevladavanja predrasuda o određenim etničkim skupinama. Ne postoji značajan utjecaj dobi na stavove studenata prema uključivanju svjetskih glazba u nastavu glazbene kulture ni na njihove preferencije prema svjetskim glazbama. Autorice sugeriraju mogućnost proširivanja nastavnih programa glazbene kulture uvođenjem različitih primjera svjetskih glazba.

interkulturalizam; svjetske glazbe; glazbena nastava

nije evidentirano

engleski

STANDPOINTS OF THE SUDENTS OF THE TEACHER EDUCATION UNIVERSITY ON THE INCLUSION OF INTERCULTURALISM IN MUSIC EDUCATION

nije evidentirano

interculturalism; world music; music education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-26.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MEĐUNARODNI ZNANSTVENI SKUP "BAŠTINA I RAZVOJ SOCIOEKONOMSKI, SOCIOEKOLOŠKI I SOCIOKULTURNI ASPEKTI" , PROGRAM I SAŽECI RADOVA / "HERITAGE AND DEVELOPMENT- SOCIOECONOMICAL, SOCIOECOLOGICAL AND SOCIOCULTURAL ASPECTS", PROGRAM & ABTRACTS

Šime Pilić

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-58-2

Podaci o skupu

MEĐUNARODNI ZNANSTVENI SKUP "BAŠTINA I RAZVOJ SOCIOEKONOMSKI, SOCIOEKOLOŠKI I SOCIOKULTURNI ASPEKTI" / INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE "HERITAGE AND DEVELOPMENT- SOCIOECONOMICAL, SOCIOECOLOGICAL AND SOCIOCULTURAL ASPECTS"

predavanje

27.09.2012-28.09.2012

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija