Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 682998

B2B marketing


Grbac, Bruno
B2B marketing, Rijeka: Ekonomski fakultet, Sveučilište u Rijeci ; Promarket, 2013 (monografija)


Naslov
B2B marketing

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Rijeci ; Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2013

Stranica
316

ISBN
978- 953-7813-11-6

Ključne riječi
B2b marketing; poslovni marketing

Sažetak
Marketinško djelovanje između poslovnih subjekata, odnosno na poslovnom tržištu raspravlja se se u osam poglavlja. Prva cijelina obuhvaća prirodu poslovnog tržišta. Nadalje, analizira se istraživanje poslovnog tržišta te predviđanje prodaje. U knjizi se govori o snagama od utjecaja na ponašanje poslovnih kupaca, o ponašanju poslovnih kupaca te se obrađuje upravljanje marketing aktivnostima na poslovnom tržištu. Predmet razmatranja je taktičko odlučivanje, odnosno spoznaje o oblikovanju i isporuci vrijednosti. Raspravlja se o uspostavljanju veza između strategija i taktika te se analizira razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Knjiga je objavljena u epub formatu.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Bruno Grbac, (35521)