Vještine poslovnog savjetovanja u procesu pretvaranja rezultata istraživanja u znanje (CROSBI ID 384658)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Martina Mikrut
prof.dr.sc. Nihada Mujić
hrvatski
Vještine poslovnog savjetovanja u procesu pretvaranja rezultata istraživanja u znanje
Uloga istraživanja tržišta u procesima upravljanja značajno je evoluirala u posljednih nekoliko godina. Poslovna savjetovanja učestalo se temelje na rezultatima istraživanja koja savjetnici, u ime i za svoga klijenta, naručuju od vanjskih dobavljača - istraživača. Time se istraživači dodatno pozicioniraju kao dobavljači podataka u odnosu na potencijalnu ulogu sukreatora znanja. Upravo radi toga, bilo da se istraživač nalazi unutar organizacije ili da je vanjski član tima, metodološka znanja i vještine više nisu dostatne za pružanje izvrsne usluge (sve zahtjevnijim) klijentima. Nove, savjetodavne vještine potrebne su kako bi se osiguralo učinkovito korištenje dobivenih podataka, njihovo pretvaranje u informacije te u interakciji s klijentom, pretvaranje u znanje organizacije. Ključni izazov za istraživača je popeti se na ljestvici «opskrbnog lanca» od «dobavljača» podataka prema «savjetniku» koji sudjeluje u procesu kreiranja znanja iz kojeg proizlaze akcije i rješenja problemskih situacija. Navedeno zahtjeva kontinuiranu sposobnost prilagođavanja istraživača sukladno potrebama i trendovima tržišta, s preduvijetima poput suštinskog razumjevanja cilja istraživanja, interakcije naručitelja i pružatelja usluge tijekom istraživačkog projekta, razine povjerenja naručitelja u pružatelja usluge, kvalitete prezentacije rezultata, mogućnost poduzimanja akcija iz rezultata istraživanja, političke prihvatljivosti preporuka istraživanja te organizacijske strukture naručitelja kao konteksta za pretvaranje rezultata istraživanja u znanje.
Istraživanje tržišta; metodologija istraživanja; poslovno savjetovanje; znanje organizacije
nije evidentirano
engleski
The skills of the profession in the process of converting research results into knowledge
nije evidentirano
Market research; research methodology; business consulting; knowledge organization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
219
28.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek