Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 682890

Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju


Unić, Danijela; Mikelić Preradović, Nives; Boras, Damir
Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju // Mednarodna konferenca EDUvision 2013 : sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij = International conference EDUvison 2013 : modern approaches to teaching coming generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana, Slovenia: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p., 2013. str. 732-742 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Utjecaj multimedijskoga obrazovnog materijala na učenički uspjeh u osnovnoškolskom obrazovanju
(Impact of multimedia educational material on student achievement in primary education)

Autori
Unić, Danijela ; Mikelić Preradović, Nives ; Boras, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mednarodna konferenca EDUvision 2013 : sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij = International conference EDUvison 2013 : modern approaches to teaching coming generation / Orel, Mojca - Ljubljana, Slovenia : EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p., 2013, 732-742

ISBN
978-961-93189-9-7

Skup
EDUvision 2013: modern approaches to teaching coming generation

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28-29.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Multimedijski materijali ; spoznajna teorija ; multimedijska pismenost ; testiranje ; multimedijski računalni test
(Multimedia materials ; cognitive theory ; multimedia literacy ; testing ; multimedia literacy test)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliki stupanj multimedijske i računalne pismenosti učenici dostignu kroz nastavu informatike tijekom primarnog obrazovanja. Ispitalo se utječu li faktor okoliša (kontrolirana školska sredina / vlastiti dom) i faktor učestalosti (koriste li cd uz svaku nastavnu jedinicu ili povremeno) na usvajanje znanja kod osnovnoškolaca. Analizom varijance ANOVA utvrđena je statistički značajna razlika među rezultatima postignutim u 3 grupe učenika (grupa 1 koristi multimedijski cd redovito na nastavi ; grupa 2 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi ; grupa 3 koristi multimedijski cd povremeno na nastavi uz preporuku učitelja o dodatnom samostalnom korištenju kod kuće). Utvrđeno je da su rezultati učenika grupe 1 značajno bolji od ostalih dviju grupa. Dokazano je da postoji statistički značajna razlika u usvajanju znanja između djece koja multimedijski obrazovni cd koriste redovito u kontroliranom okruženju (neposredno nakon nastavnikove prezentacija sadržaja) te djece koja ga koriste samo povremeno u školi i/ili samostalno kod kuće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301679-1380 - Hrvatska rječnička baština i hrvatski europski identitet (Damir Boras, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb,
Veleučilište VERN, Zagreb