Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga (CROSBI ID 384617)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Severović, Kornelija Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga / Strahonja, Vjeran (mentor); Zagreb, Fakultet organizacije i informatike, . 2013

Podaci o odgovornosti

Severović, Kornelija

Strahonja, Vjeran

hrvatski

Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga

Razvoj uslužnog sektora te informacijskih i komunikacijskih tehnologija zahtijeva nove koncepte, pristupe i metode razvoja i upravljanja organizacijom i informacijskim sustavima, što je predmet informacijskih i komunikacijskih znanosti, ali i uslužnih znanosti, kao nove znanstvene discipline. U tom kontekstu je i predložena tema istraživanja upravljanja odnosima s klijentima (CRM), kao izvora informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga. U okviru istraživanja sistematizirat će se postojeća znanja o CRM-u, uključujući koncepte, metode, strategije, obrasce i modele te formirati prijedlog objedinjenog modela CRM-a u odabranom segmentu bankarskog poslovanja. Odredit će se osnovni procesni i podatkovni elementi i njihovi odnosi u području CRM-a u bankarskom poslovanju. Bit će istraženo područje i metodologija oblikovanja i poboljšanja usluga, s osvrtom na usluge u bankarstvu. Posebna pažnja u istraživanju bit će usmjerena područjima, procesima i uslugama bankarskog poslovanja koja su najviše izložena prilagođavanju klijentima

Upravljanje odnosima s kupcima; Oblikovanje usluga; Poboljšanje bankarskih usluga

nije evidentirano

engleski

Customer Relationship Management as a source of information for design and improvement of services

nije evidentirano

Customer relationship management; Service design; Banking service improvement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

307 +XIII strani

12.06.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti