Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Potreba za približavanjem uporabne i fer tržišne vrijednosti poduzeća u suvremenom pristupu vrednovanju poduzeća (CROSBI ID 202716)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Brlečić Valčić, Sonja ; Crnković-Stumpf, Branka Potreba za približavanjem uporabne i fer tržišne vrijednosti poduzeća u suvremenom pristupu vrednovanju poduzeća // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 22 (2013), 2; 379-396

Podaci o odgovornosti

Brlečić Valčić, Sonja ; Crnković-Stumpf, Branka

hrvatski

Potreba za približavanjem uporabne i fer tržišne vrijednosti poduzeća u suvremenom pristupu vrednovanju poduzeća

Procjena vrijednosti poduzeća s namjerom nastavka poslovanja okosnica je i najvažniji dio u kontekstu kupoprodaje poduzeća ili strategije upravljanja na način da se maksimizira njegova vrijednost. U kompleksnom procesu vrednovanja najvažnija je informacija koja se samom procjenom dobiva. Iako cijena određenog poduzeća kod kupoprodaje često ovisi o psihološkim faktorima investitora, a nerijetko se određuje i prije samog vrednovanja, informacija o uporabnoj vrijednosti poduzeća i vrijednosti koja se za poduzeće može postići na tržištu na dan vrednovanja vrlo je bitna kako za investitora, tako i za prodavatelja. Do danas je razvijeno mnoštvo ekonomskih modela za procjenu vrijednosti poduzeća, međutim, kompleksnost problema kreiranja kvantitativnog modela koji će moći obuhvatiti sve parametre koji utječu na stvaranje i akumuliranje vrijednosti, kao i onih koji određuju njegovu konačnu cijenu na tržištu konstantno se istražuje. U radu se tako definira važnost približavanja uporabne i fer tržišne vrijednosti poduzeća te u skladu s time i suvremeniji pristup samom vrednovanju

uporabna vrijednost poduzeća ; fer tržišna vrijednost poduzeća ; procjena vrijednosti poduzeća ; suvremeni pristup vrednovanju poduzeća

nije evidentirano

engleski

The need for approaching the value in use and fair market value within a modern concept of business valuation process

nije evidentirano

value in use ; fair market value ; business valuation ; a modern approach to business valuation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2013.

379-396

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost