Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj verbotonalne rehablitacije na elektrocefalogram kod djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja (CROSBI ID 384450)

Ocjenski rad | diplomski rad

Živković, Anja Utjecaj verbotonalne rehablitacije na elektrocefalogram kod djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja / Runjić, Nađa (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Živković, Anja

Runjić, Nađa

hrvatski

Utjecaj verbotonalne rehablitacije na elektrocefalogram kod djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja

Disleksija je poremećaj usvajanja čitanja i pisanja praćen teškoćama u jezičnom i pojmovnom razvoju koji obuhvaća oko 10% populacije. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj verbotonalne rehabilitacije na elektroencefalogram kod djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja. Rezultati pokazuju da se nezreli EEG može naći i kod djece s blažim (22%) i kod djece s težim oštećenjima govora (78%). Djeca s promijenjenim EEG-om i značajnim teškoćama u razvoju ćitanja i pisanja u najvećem postotku (30%) pokazuju nezrelost u temporo-okcipatalnom području. Djeca s blažim poremećajima govora ne pokazuju osobite karakteristične nezrelosti elektroencefalograma i karakteristična područja usporavanja vala. Kod 84% ispitanika s s promijenjenim EEG-om uočena je nezrela vizuomotorna funkcija. Rehabilitacija pospješuje sazrijevanje EEG-a i kod djece s lakšim (72, 42%) i kod djece s težim poremećajima govora (38, 46%). Sazrijevanje je vidljivo u većem postotku kod djece s blažim teškoćama čitanja i pisanja. Elektroecefalogram je koristan u topodijagnostičkom praćenju rehabilitacije kod djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja.

verbotonalna rehabilitacija; elektroencefalogram; razvojne teškopće čitanja i pisanja

nije evidentirano

engleski

Influence of verbotonal rehablitation on electrophalogram in children with developmental reading and writing disorders

nije evidentirano

Verbotonal rehabilitation; electroencefalogram; children; reading and writing disorders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

21.12.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija