Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole (CROSBI ID 202529)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavlinović, Željka ; Nemeth-Jajić, Jadranka Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole // Hrvatski, 11 (2010), 2; 82-93

Podaci o odgovornosti

Pavlinović, Željka ; Nemeth-Jajić, Jadranka

hrvatski

Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole

Cilj pilot istraživanja predstavljenoga u ovome radu bio je ispitati koliko često učitelji primjenjuju lutku u nastavi hrvatskoga jezika i u kojim predmetnim područjima te kakvi su njihovi stavovi prema uključivanju lutke u redovitu nastavu toga predmeta. U istraživanju je sudjelovalo četrdeset pet učitelja razredne nastave, a primijenjen je upitnik izrađen za potrebe tog ispitivanja. Dobiveni rezultati potvrdili su početnu pretpostavku, a to je da se učitelji unatoč općenito pozitivnom stavu prema lutki nedovoljno koriste njome u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika. Nadalje, pokazalo se da ih u učestalijoj primjeni lutke najviše sprječava to što nisu dovoljno upoznati s metodikom rada s lutkom ni s mogućnostima koje lutka pruža u nastavi hrvatskoga jezika.

lutka; nastava hrvatskoga jezika; ograničenja u primjeni lutke

nije evidentirano

engleski

THE USE OF PUPPETS IN TEACHING CROATIAN IN FIRST GRADES OF PRIMARY SCHOOL

nije evidentirano

puppet; Croatian language teaching; limitations in using puppets

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (2)

2010.

82-93

objavljeno

1845-8793

1849-1006

Povezanost rada

Filologija