Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole (CROSBI ID 202529)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlinović, Željka ; Nemeth-Jajić, Jadranka
hrvatski
Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole
Cilj pilot istraživanja predstavljenoga u ovome radu bio je ispitati koliko često učitelji primjenjuju lutku u nastavi hrvatskoga jezika i u kojim predmetnim područjima te kakvi su njihovi stavovi prema uključivanju lutke u redovitu nastavu toga predmeta. U istraživanju je sudjelovalo četrdeset pet učitelja razredne nastave, a primijenjen je upitnik izrađen za potrebe tog ispitivanja. Dobiveni rezultati potvrdili su početnu pretpostavku, a to je da se učitelji unatoč općenito pozitivnom stavu prema lutki nedovoljno koriste njome u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika. Nadalje, pokazalo se da ih u učestalijoj primjeni lutke najviše sprječava to što nisu dovoljno upoznati s metodikom rada s lutkom ni s mogućnostima koje lutka pruža u nastavi hrvatskoga jezika.
lutka; nastava hrvatskoga jezika; ograničenja u primjeni lutke
nije evidentirano
engleski
THE USE OF PUPPETS IN TEACHING CROATIAN IN FIRST GRADES OF PRIMARY SCHOOL
nije evidentirano
puppet; Croatian language teaching; limitations in using puppets
nije evidentirano