Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 202524)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Kodrić, Ana
hrvatski
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika
Cilj je rada predstaviti dramsko-kazališni pristup kao inovativan i učinkovit način učenja hrvatskoga kao stranoga jezika. Prvim se dijelom rada nastoji pružiti uvid u dramsko- kazališne oblike poučavanja stranoga jezika od pojave komunikacijskih pristupa sedamdesetih godina dvadesetoga stoljeća do danas. Također se žele istaknuti različite prednosti takvoga pristupa poučavanju poput kreativnosti i motivacije, sociokulturalnoga konteksta i kontekstualizacije stranoga jezika. U drugom je dijelu ukratko opisana jedna od radionica koja je dijelom većega istraživanja o primjeni dramsko- kazališnih pristupa u učenju hrvatskoga jezika kao stranoga jezika započetoga 2005. godine, čime se nastojalo pokazati kako takva vrsta rada može biti organizirana u specifičnim razrednim okolnostima i kakve rezultate može postići.
drama ; kazalište ; dramsko-kazališni pristup ; učenje ; poučavanje ; hrvatski jezik
nije evidentirano
engleski
DRAMA AND THEATRICAL APPROACH TO LEARNING CROATIAN AS A FOREIGN LANGUAGE
nije evidentirano
drama ; theater ; drama and theatrical approach ; learning ; teaching ; Croatian language
nije evidentirano