Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 202524)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kodrić, Ana Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika // Hrvatski, 11 (2010), 2; 9-31

Podaci o odgovornosti

Kodrić, Ana

hrvatski

Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika

Cilj je rada predstaviti dramsko-kazališni pristup kao inovativan i učinkovit način učenja hrvatskoga kao stranoga jezika. Prvim se dijelom rada nastoji pružiti uvid u dramsko- kazališne oblike poučavanja stranoga jezika od pojave komunikacijskih pristupa sedamdesetih godina dvadesetoga stoljeća do danas. Također se žele istaknuti različite prednosti takvoga pristupa poučavanju poput kreativnosti i motivacije, sociokulturalnoga konteksta i kontekstualizacije stranoga jezika. U drugom je dijelu ukratko opisana jedna od radionica koja je dijelom većega istraživanja o primjeni dramsko- kazališnih pristupa u učenju hrvatskoga jezika kao stranoga jezika započetoga 2005. godine, čime se nastojalo pokazati kako takva vrsta rada može biti organizirana u specifičnim razrednim okolnostima i kakve rezultate može postići.

drama ; kazalište ; dramsko-kazališni pristup ; učenje ; poučavanje ; hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

DRAMA AND THEATRICAL APPROACH TO LEARNING CROATIAN AS A FOREIGN LANGUAGE

nije evidentirano

drama ; theater ; drama and theatrical approach ; learning ; teaching ; Croatian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (2)

2010.

9-31

objavljeno

1845-8793

1849-1006

Povezanost rada

Filologija