Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi (CROSBI ID 607287)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Biti, Ozren Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi. 2013

Podaci o odgovornosti

Biti, Ozren

hrvatski

Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi

Televizijski promidžbeni program u Hrvatskoj posljednjih desetak godina neposredno prije i tijekom europskih i svjetskih prvenstava u nogometu obiluje reklamama za pivo koje se poigravaju različitim aspektima široko shvaćene nogometne kulture. Za potrebe ovog izlaganja analizira se jedan manji korpus reklama i reklamnih kampanja, s polazišnom pretpostavkom da su one prilagođene ne samo specifičnom vremenskom kontekstu u kojem se pojavljuju, nego, sadržajem i porukama, i ciljanom tržištu. To podrazumijeva da se u njima aktiviraju simboli podjednako muškosti i nacije. Za očekivati je također da su u tim reklamama ponuđeni maskulini i nacionalni identifikacijski modeli međusobno vrlo dobro usklađeni. Poseban interpretacijski izazov proizlazi iz činjenice da domaća proizvodnja i potrošnja nogometa, reklama i piva nisu statične, već su u stalnoj mijeni pa ni kroz njih modelirani identiteti ne mogu biti drukčiji.

nogomet; pivo; reklame; identitet; fan

nije evidentirano

engleski

Football, beer and advertisements: old models for identification as new challenges for interpretation

nije evidentirano

football; beer; advertisement; identity; fan

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Identiteti između zbilje i naracije: višestrukost, mijene, prijepori

predavanje

06.06.2013-07.06.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Etnologija i antropologija