Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 679717

Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi


Biti, Ozren
Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi // Identiteti između zbilje i naracije: višestrukost, mijene, prijepori
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 679717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi
(Football, beer and advertisements: old models for identification as new challenges for interpretation)

Autori
Biti, Ozren

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Identiteti između zbilje i naracije: višestrukost, mijene, prijepori

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 6 i 7. lipnja 2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nogomet; pivo; reklame; identitet; fan
(football; beer; advertisement; identity; fan)

Sažetak
Televizijski promidžbeni program u Hrvatskoj posljednjih desetak godina neposredno prije i tijekom europskih i svjetskih prvenstava u nogometu obiluje reklamama za pivo koje se poigravaju različitim aspektima široko shvaćene nogometne kulture. Za potrebe ovog izlaganja analizira se jedan manji korpus reklama i reklamnih kampanja, s polazišnom pretpostavkom da su one prilagođene ne samo specifičnom vremenskom kontekstu u kojem se pojavljuju, nego, sadržajem i porukama, i ciljanom tržištu. To podrazumijeva da se u njima aktiviraju simboli podjednako muškosti i nacije. Za očekivati je također da su u tim reklamama ponuđeni maskulini i nacionalni identifikacijski modeli međusobno vrlo dobro usklađeni. Poseban interpretacijski izazov proizlazi iz činjenice da domaća proizvodnja i potrošnja nogometa, reklama i piva nisu statične, već su u stalnoj mijeni pa ni kroz njih modelirani identiteti ne mogu biti drukčiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
189-1890667-0663 - Postsocijalizam i kulturni subjekt: hibridne prakse kulturnog posredovanja (Ines Prica, )

Ustanove
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ozren Biti (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Biti, Ozren
Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi // Identiteti između zbilje i naracije: višestrukost, mijene, prijepori
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Biti, O. (2013) Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi. U: Identiteti između zbilje i naracije: višestrukost, mijene, prijepori.
@article{article, author = {Biti, O.}, year = {2013}, keywords = {football, beer, advertisement, identity, fan}, title = {Football, beer and advertisements: old models for identification as new challenges for interpretation}, keyword = {football, beer, advertisement, identity, fan}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }