Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi (CROSBI ID 607287)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Biti, Ozren
hrvatski
Nogomet, pivo i reklame: stari identifikacijski modeli kao novi interpretacijski izazovi
Televizijski promidžbeni program u Hrvatskoj posljednjih desetak godina neposredno prije i tijekom europskih i svjetskih prvenstava u nogometu obiluje reklamama za pivo koje se poigravaju različitim aspektima široko shvaćene nogometne kulture. Za potrebe ovog izlaganja analizira se jedan manji korpus reklama i reklamnih kampanja, s polazišnom pretpostavkom da su one prilagođene ne samo specifičnom vremenskom kontekstu u kojem se pojavljuju, nego, sadržajem i porukama, i ciljanom tržištu. To podrazumijeva da se u njima aktiviraju simboli podjednako muškosti i nacije. Za očekivati je također da su u tim reklamama ponuđeni maskulini i nacionalni identifikacijski modeli međusobno vrlo dobro usklađeni. Poseban interpretacijski izazov proizlazi iz činjenice da domaća proizvodnja i potrošnja nogometa, reklama i piva nisu statične, već su u stalnoj mijeni pa ni kroz njih modelirani identiteti ne mogu biti drukčiji.
nogomet; pivo; reklame; identitet; fan
nije evidentirano
engleski
Football, beer and advertisements: old models for identification as new challenges for interpretation
nije evidentirano
football; beer; advertisement; identity; fan
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Identiteti između zbilje i naracije: višestrukost, mijene, prijepori
predavanje
06.06.2013-07.06.2013
Zagreb, Hrvatska