Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 679418

Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika


Brodar, Katarina
Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek


Naslov
Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika
(Attitueds toward learner-centered education among students of teachers studies)

Autori
Brodar, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
16.09

Godina
2013

Stranica
30

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Ispitivanje stavova; studenti nastavničkih studija; nastava usmjerena na učenika
(Investigation of attitudes; students of teachers' studies; student-oriented teaching)

Sažetak
Cilj istraživanja je bio ispitati stavove studenata nastavničkih studija o odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika. Istraživanje je provedeno na namjernom uzorku od ukupno 116 studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku. Uzorak su činili studenti prve godine preddiplomskog i diplomskog studija, 65 studenata hrvatskog jezika i književnosti i 51 student pedagogije. Smatra se da se pri promjeni nastave usmjerene na nastavnika prema nastavi usmjerenoj na učenika, treba krenuti od studenata nastavničkih studija jer će njihovi stavovi utjecati na njihov budući rad. Rezultati ovog istraživanja su pokazali da je visoki postotak ispitanih studenta upoznat s principima nastave usmjerene na učenike. Također se i visoki postotak ispitanih studenata slaže da nastava treba biti usmjerena na učenike. Ovi rezultati mogu biti pokazatelj uspješnog procesa učenja na Filozofskom fakultetu u Osijeku, kao i motivacija za daljnja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek