Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika (CROSBI ID 384205)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Brodar, Katarina
Bognar, Branko
hrvatski
Stavovi studenata nastavničkih studija prema odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika
Cilj istraživanja je bio ispitati stavove studenata nastavničkih studija o odgoju i obrazovanju usmjerenom na učenika. Istraživanje je provedeno na namjernom uzorku od ukupno 116 studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku. Uzorak su činili studenti prve godine preddiplomskog i diplomskog studija, 65 studenata hrvatskog jezika i književnosti i 51 student pedagogije. Smatra se da se pri promjeni nastave usmjerene na nastavnika prema nastavi usmjerenoj na učenika, treba krenuti od studenata nastavničkih studija jer će njihovi stavovi utjecati na njihov budući rad. Rezultati ovog istraživanja su pokazali da je visoki postotak ispitanih studenta upoznat s principima nastave usmjerene na učenike. Također se i visoki postotak ispitanih studenata slaže da nastava treba biti usmjerena na učenike. Ovi rezultati mogu biti pokazatelj uspješnog procesa učenja na Filozofskom fakultetu u Osijeku, kao i motivacija za daljnja istraživanja.
ispitivanje stavova; studenti nastavničkih studija; nastava usmjerena na učenika
nije evidentirano
engleski
Attitueds toward learner-centered education among students of teachers studies
nije evidentirano
investigation of attitudes; students of teachers' studies; student-oriented teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
16.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek