Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika (CROSBI ID 384204)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Glumac, Doris
Bognar, Branko
hrvatski
Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika
Diplomski rad definira pojam kreativnosti iz aspekta brojnih autora, opisuje značajke, sastavnice i razine kreativnosti. U radu se navode etape kreativnog procesa te sintetičke, analitičke i praktične sposobnosti koje su važne za kreativan rad. Također se u radu govori o stvaralaštvu, povezanosti kreativnosti s inteligencijom i motivacijom, o kreativnom mišljenju i tehnikama kreativnosti. Dio rada posvećen je poticanju kreativnosti u školskom okružju i nastavnom procesu. Nadalje, govori se o kreativnosti nastavnika kao preduvjetu za razvijanje kreativnosti učenika. Središnji dio rada posvećen je kvalitativnom istraživanju na temu Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika. Definira se kvalitativno istraživanje, opisani su postupci i instrumenti prikupljanja podataka u kvalitativnom istraživanju, kontekst istraživanja, problem i plan istraživanja, istraživačka pitanja, etički aspekt istraživanja, studija slučaja, brojne aktivnosti koje je nastavnica provela te zapažanja. Opisan je i nastavni sat koji sam samostalno vodila. Završni dio rada posvećen je interpretaciji i raspravi.
stvaralaštvo; učenik; učitelj; nastava hrvatskoga jezika; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Higher-grade students of primary school creativity in Croatian language teaching
nije evidentirano
creativity; student; teacher; Croatian language teaching; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
14.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek