Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika (CROSBI ID 384204)

Ocjenski rad | diplomski rad

Glumac, Doris Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Glumac, Doris

Bognar, Branko

hrvatski

Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika

Diplomski rad definira pojam kreativnosti iz aspekta brojnih autora, opisuje značajke, sastavnice i razine kreativnosti. U radu se navode etape kreativnog procesa te sintetičke, analitičke i praktične sposobnosti koje su važne za kreativan rad. Također se u radu govori o stvaralaštvu, povezanosti kreativnosti s inteligencijom i motivacijom, o kreativnom mišljenju i tehnikama kreativnosti. Dio rada posvećen je poticanju kreativnosti u školskom okružju i nastavnom procesu. Nadalje, govori se o kreativnosti nastavnika kao preduvjetu za razvijanje kreativnosti učenika. Središnji dio rada posvećen je kvalitativnom istraživanju na temu Stvaralaštvo učenika viših razreda osnovne škole u nastavi hrvatskog jezika. Definira se kvalitativno istraživanje, opisani su postupci i instrumenti prikupljanja podataka u kvalitativnom istraživanju, kontekst istraživanja, problem i plan istraživanja, istraživačka pitanja, etički aspekt istraživanja, studija slučaja, brojne aktivnosti koje je nastavnica provela te zapažanja. Opisan je i nastavni sat koji sam samostalno vodila. Završni dio rada posvećen je interpretaciji i raspravi.

stvaralaštvo; učenik; učitelj; nastava hrvatskoga jezika; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Higher-grade students of primary school creativity in Croatian language teaching

nije evidentirano

creativity; student; teacher; Croatian language teaching; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

14.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija