Istraživanje terapijskih postupaka u odgoju (CROSBI ID 384201)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bandić, Jelena
Bognar, Branko
hrvatski
Istraživanje terapijskih postupaka u odgoju
Terapija u školi shvaćena je kao postupak koji želimo pomoći pojedincu ili grupi u svladavanju poteškoća. Često će biti potrebno i s roditeljima razgovarati o odgojnim problemima, razumjeti ih te im omogućiti zajedničko pronalaženje izlaza što će imati veliki utjecaj na njih same i na njihovu djecu. Ovim akcijskim istraživanjem omogućila sam dječaku T., njegovoj majci V. i učenicima u razredu da upoznaju sebe, govore o sebi, otkriju drugima što ih zanima, razviju pozitivnu sliku o sebi te sam ih potaknula na osamostaljivanje. Dječaku, majci i učenicima u razredu nastojala sam pristupiti s mnogo pažnje, razumijevanja te sam nastojala osigurati ugodno ozračje. Svaki pomak sam se trudila pohvaliti, a ukoliko nešto nije bilo ostvareno poticala bih ustrajnost ohrabrujući ih na ponovni pokušaj. Drago mi je što su dječak T, majka V. i učenici bili iskreni i opušteni tijekom susreta. Kako bi se razvila i ostvarila učenička samostalnost, potrebno je mnogo više vremena, nego što je trajalo moje istraživanje, ali smatram dobrim što se to pitanje potaknulo, kao i pitanje odgovornosti, učeničkih obveza i načina komuniciranja što otvara put nekim novim istraživanjima.
terapijski postupci; odgoj; akcijsko istraživanje; osamostaljivanje
nije evidentirano
engleski
Study of therapeutic treatmants in education
nije evidentirano
therapeutic interventions; education; actionresearch; independence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
81
04.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek