Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave (CROSBI ID 384200)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bungić, Maja
Bognar, Branko
hrvatski
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave
U ovom se završnom radu opisuje evaluacija nastavnog procesa u visokom školstvu. Navode se vrste evaluacije, a dio rada posvećen je primjerima evaluacijskih postupaka koji se odnose na formativnu i sumativnu evaluaciju. U radu se također opisuje mogućnost primjene određenih evaluacijskih postupaka u visokoškolskoj praksi, njihove prednosti i nedostaci. Središnji dio rada posvećen je akcijskom istraživanju na temu „Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave“. Za vrijeme akcijskog istraživanja ostvareno je kritičko prijateljstvo između studenta i profesora. U teorijskom dijelu rada definirani su osnovni pojmovi i navedene pretpostavke za ostvarivanje akcijskog istraživanja i kritičkog prijateljstva u visokoškolskoj nastavi. Opisan je kontekst, problem, plan, aktivnosti i kriteriji za ostvarivanje ciljeva akcijskog istraživanja. Završni dio obuhvaća ostvarivanje akcijskog istraživanja u kome se opisuju aktivnosti praćenja i promatranja nastavnog procesa, ostvarivanje kritičkog prijateljstva između profesora i studenta, kreiranje i primjena različitih evaluacijskih postupaka u nastavnoj praksi, te radionica na temu „Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave“.
evaluacija; visokoškolska nastava; kritičko prijateljstvo; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Possibilities of evaluation in high-school teaching
nije evidentirano
evaluation; high-school teaching; critical frienship; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
16.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek