Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu (CROSBI ID 464895)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Total Quality Management u hotelijerstvu i turizmu
Kvaliteta je danas temeljni faktor opstanka na tržištu, konkurentsnosti i profitabilnosti. Strateška poslovna koncepcija temelji se na sustavu upravljanja totalnom kvalitetom. Kvaliteta se ne proizvodi njome se upravlja. Razvoj kvalitete u razvijenim gospodarskim zemljema dokazuje da je kvaliteta nešto što se gradi, razvija i stalno unapređuje. TQM je sustav potpuno orijentiran na tržištu, vođen kupcem, jer proces počinje s kupcem ( što želi ) i završava s kupcem ( zadovoljan kupac ). To je ciklus koji oobuhvaća 4 temeljne aktivnosti: planiranje kvalitete, realizaciju kvalitete, ocjenu ostvarene kvalitete i poboljšanje kvalitete, koji se stalno ponavlja. Prednost uvođenja TQM u servisni sektor, turizam i hotelijerstvo su velike i to ekonomske i socijalne. Slabosti hrvatskog gospodarstva su niska produktivnost i neodgovarajuća kvaliteta proizvoda i usluge. Predstoji proces učenja i uvođenja TQM i u naše gospodarstvo, jer je to uvjet i nužnost za uključivanje u svjetske poslovne tokove i tržište.
kvaliteta; upravljanje potpunom kvalitetom; ciklus kvalitete; elementi kvalitete
nije evidentirano
engleski
Total Quality Management for the Hotel Industry and Tourism
nije evidentirano
quality; Total Quality Management; quality cycle; elements of quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
5-18-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotelska kuća '96
Stipetić, Vladimir
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Međunarodni kongres Hotelska kuća 96.
poster
17.10.1996-18.10.1996
Opatija, Hrvatska