Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 678839

35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike


Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike // Poznańskie studia slawistyczne, 5 (2013), 307-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike
(The importance of contrastive approach in teaching a foreign language - An example of the acquisition of Croatian as L2 by Polish L1 speakers)

Autori
Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana

Izvornik
Poznańskie studia slawistyczne (2084-3011.) 5 (2013); 307-320

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Hrvatski; poljski studenti; poučavanje stranoga jezika; ovladavanje hrvatskim
(Croatian; Polish students; teaching a foreign language; acquisition of Croatian)

Sažetak
U članku su iznesena iskustva rada sa skupinom studenata u dobi od 18 do 25 godina kojima je hrvatski prvi ili drugi strani slavenski jezik i to na temelju iscrpne analize njihovih pogrešaka zabilježenih u testovima, diktatima i sastavcima te usmenoj komunikaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1300869-0634 - Slavenski jezici u usporedbi s hrvatskim (Dubravka Sesar, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb