Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena elektroničke trgovine kao moguće sredstvo jačanja tržišne pozicije hrvatske maloprodaje (CROSBI ID 92331)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Anić, Ivan Damir ; Njavro, Đuro Primjena elektroničke trgovine kao moguće sredstvo jačanja tržišne pozicije hrvatske maloprodaje // Ekonomska istraživanja, 13 (2000), 1; 71-84

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan Damir ; Njavro, Đuro

hrvatski

Primjena elektroničke trgovine kao moguće sredstvo jačanja tržišne pozicije hrvatske maloprodaje

Internet je najveća svjetska računalna mreža koju karakterizira odsustvo državnog monopola, otvorenost, brza, jednostavna i relativno jeftina globalna komunikacija, pravna nereguliranost i široka primjena. Zbog svojih karakteristika Internet se širi velikom brzinom i sve više postaje bitno sredstvo za vođenje poslovnih procesa. Koristi koje donosi Internet tehnologija mogu se izraziti u prihodima, uštedama u poslovanju, jednostavnosti i brzini obavljanja posla, te povećanju zadovoljstva svih subjekata u trgovinskom sustavu. Stav Komisije EU je da su koristi primjene Interneta tehnologije ogromne i da ih treba iskoristiti u pogledu poticanja gospodarskog rasta, zaposlenosti i konkurentnosti, te se stoga poduzimaju razne mjere usmjerene na eliminaciju razvojnih ograničenja. Hrvatski maloprodavači nedovoljno prate svjetske trendove u primjeni Internet tehnologije, što pokazuje podatak da svega 16, 8 posto anketiranih maloprodavača ima web stranicu na Internetu. Hrvatski maloprodavači sa web stranicom na Internetu nemaju izrađenu strategiju nastupa na mreži, što pokazuje podatak da njihove web stranice nisu dovoljno orijentirane prema privlaćenju potrošača i korištenju mnogobrojnih prednosti mreže. Poticanje razvoja Interneta tehnologije nužnost je u Hrvatskoj, a za to su potrebne razne mjere na makro i mikro razini.

Internet tehnologija; elektroničko poslovanje; ograničenja i prednosti elektronske trgovine; konkurentnost i elektronska trgovina

nije evidentirano

engleski

Application of the Electronic Trade as Possible Mean for Strengthening the Market Position of the Croatian Retail Trade

nije evidentirano

Internet technology; electronic business; obstacles and benefits derived from electronic commerce; competitive advantages and electronic commerce

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1)

2000.

71-84

objavljeno

1331-677X

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost