Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima (CROSBI ID 606878)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Milin-Šipuš, Željka Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima // Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2013

Podaci o odgovornosti

Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Milin-Šipuš, Željka

hrvatski

Transfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima

Transfer znanja često se smatra jednim od glavnih ishoda obrazovanja, te važnim indikatorom uspješnosti obrazovnog sustava. No, mnoge studije u svijetu ukazuju na to da transfer znanja u obrazovnoj praksi često izostaje ili nije na očekivanom nivou. Iako učenici i studenti mogu savladati određene sadržaje u jednom kontekstu ili unutar jedne discipline, nije sigurno da će time automatski znati primijeniti ta znanja u drugim kontekstima, različitim od onog u kojem je znanje originalno usvojeno. To nas poziva da ponovno promislimo o tome što znači učiti i znati, te u tom svjetlu evaluiramo edukacijska iskustva. Da li se transfer isključivo nalazi u direktnoj primjeni znanja u drugim kontekstima ili se on ogleda i u pripremi učenika za buduće učenje? U okviru razmatranja o transferu znanja bit će izloženi rezultati istraživanja studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima, provedenog na 385 studenata prve godine s Fizičkog i Matematičkog odsjeka PMF-a u Zagrebu. Studenti su bili testirani testom koji je sadržavao osam skupova od po tri paralelna zadatka. U svakom pojedinom skupu zadaci su zahtijevali jednak matematički postupak, ali su imali različite kontekste: jedan je bio čisti matematički zadatak, drugi fizikalni (kinematički), a treći je uključivao neki drugačiji kontekst (ekonomija, biologija, svakodnevni život itd.). Rezultati pokazuju različitu uspješnost studenata ovisno o kontekstu, te ukazuju na značajne razlike u njihovom razumijevanju koncepata nagiba grafa i površine ispod grafa.

transfer znanja; grafovi; nastava fizike

nije evidentirano

engleski

Transfer of knowledge: Graphs in different contexts

nije evidentirano

knowledge transfer; graphs; physics teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

11. hrvatski simpozij o nastavi fizike

ostalo

25.03.2013-28.03.2013

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija