Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 676997

Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda


Skočak, Maja
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda
(Extended assortment strategy of specialized stores of organic products)

Autori
Skočak, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.10

Godina
2012

Stranica
46

Mentor
Renko, Sanda

Ključne riječi
Asortiman; specijalizirane prodavaonice; organski proizvodi
(Assortment; specialized stores; organic products)

Sažetak
U ovo se radu istaknulo kako i što sve poduzimaju specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda svrstavaju u svoju ponudu asortimana, te koje su prednosti korištenja i glavni razlozi na odluku korištenja organskih proizvoda. Sve to objašnjeno je kroz istraživanje metodom fokus grupe s potrošačima koji su upoznati9 s organskim proizvodima i iste primjenjuju u svakodnevnom životu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb