Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda (CROSBI ID 383899)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Skočak, Maja
Renko, Sanda
hrvatski
Strategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda
U ovo se radu istaknulo kako i što sve poduzimaju specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda svrstavaju u svoju ponudu asortimana, te koje su prednosti korištenja i glavni razlozi na odluku korištenja organskih proizvoda. Sve to objašnjeno je kroz istraživanje metodom fokus grupe s potrošačima koji su upoznati9 s organskim proizvodima i iste primjenjuju u svakodnevnom životu.
asortiman; specijalizirane prodavaonice; organski proizvodi
nije evidentirano
engleski
Extended assortment strategy of specialized stores of organic products
nije evidentirano
assortment; specialized stores; organic products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
18.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb