Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE (CROSBI ID 201957)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517

Podaci o odgovornosti

Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija

hrvatski

UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE

Imidž turističke destinacije koncept je od univerzalne važnosti ukoliko turistička destinacija želi biti konkurentna na lokalnom ili globalnom tržištu. Stoga je svrha ovog rada utvrditi i testirati determinirajuće čimbenike imidža grada Splita kao turističke destinacije na uzorku inozemnih turista. Za postizanje ove svrhe koristilo se postojećim kompleksnim modelom koji je prilagođen specifičnostima istraživane destinacije. Klasična obilježja destinacije poput zanimljivih atrakcija, kvalitetne infrastrukture, educiranog osoblja ili srdačnih domaćina, više nisu dovoljna da bi se osiguralo uspješno pozicioniranje na turističkom tržištu. Stoga se koristi koncept destinacijskog imidža kako bi se destinacije diferencirale i zauzele jedinstvenu poziciju u svijesti potrošača te osigurale zadovoljstvo posjetom i lojalnost turističkoj destinaciji. U ovom je radu testiran model koji je preuzet iz literature (Baloglu i McCleary, 2009., te Beerli i Martin, 2004.), a u osnovi polazi od onih informacijsko-komunikacijskih, demografskih i motivacijskih čimbenika koji utječu na kognitivne i afektivne komponente imidža kao i na ukupni imidž destinacije.

imidž turističke destinacije; determinirajući čimbenici imidža turističke destinacije; imidž grada Splita kao turističke destinacije

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF DETERMINING FACTORS ON TOURISTIC DESTINATION IMAGE

nije evidentirano

touristic destination image; determinants of touristic image destination; Split image as touristic destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (9-10)

2012.

486-517

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost