Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Umrežavanje u funkciji jačanja konkurentnosti jadranskog turističkog prostora - primjer hotelskog sektora (CROSBI ID 50459)

Prilog u knjizi | ostalo

Pivčević, Smiljana Umrežavanje u funkciji jačanja konkurentnosti jadranskog turističkog prostora - primjer hotelskog sektora // Identitet jadranskog prostora Hrvatske - retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja et al. (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 267-290

Podaci o odgovornosti

Pivčević, Smiljana

hrvatski

Umrežavanje u funkciji jačanja konkurentnosti jadranskog turističkog prostora - primjer hotelskog sektora

Neosporna je činjenica kako turistička djelatnost čini jedan od ključnih elemenata svekolikog a napose ekonomskog identiteta jadranskog dijela Hrvatske. Stoga su i ekonomsko zdravlje, konkurentnost i razvoj turističkih aktera ove regije elementi koji formiraju i utječu na potencijalne promjene identiteta ovog prostora. U tom kontekstu mogu se promatrati i različiti oblici suradnje između turističkih (ali i inih subjekata) koji putem jačanja konkurentnosti i tržišnog položaja turističkih poduzeća djeluju kao indirektni faktor identiteta prostora u kojem se dešavaju. Usprkos činjenici kako je trend inteorganizacijske suradnje u iznimnom porastu već dugi niz godine te kako je turizam po svojim obilježjima generički predodređen kao gospodarska aktivnost unutar koje je takva suradnja conditio sine qua non opstanka i razvoja, podaci i istraživanja o rasprostranjenosti i obilježjima umrežavanja u različitim segmentima turističke djelatnosti zapravo su rijetka. To vrijedi i za hotelski sektor koji se često identificira kao bazna turistička djelatnost i mjerilo razvijenosti turističke ponude. Ovaj rad ima za cilj premostiti dio ovog istraživačkog jaza prezentiranjem rezultata istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku hotela iz jadranske regije Hrvatske te rasvijetliti rasprostranjenost i osnovna obilježja udruživanja hotela u danom području.

umrežavanje, hoteli, Hrvatska, Jadranske regije

nije evidentirano

engleski

Networking as a tool for competitivness enhancement of Adriatic tourism region - the hotel sector perspective

nije evidentirano

networking, hotels, Croatia, Adriatic regions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

267-290.

objavljeno

Podaci o knjizi

Identitet jadranskog prostora Hrvatske - retrospekt i prospekt

Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

2012.

978-953-281-046-2

Povezanost rada

Ekonomija