Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj spola na čitateljske interese i navike djece (CROSBI ID 383829)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Rudan, Dominga Utjecaj spola na čitateljske interese i navike djece / Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2013

Podaci o odgovornosti

Rudan, Dominga

Stričević, Ivanka

hrvatski

Utjecaj spola na čitateljske interese i navike djece

U radu se istražuje i raspravlja o tome kako spol utječe na formiranje čitateljskih interesa i navika dječaka i djevojčica. O temi se zaključuje na temelju pregleda i analize literature domaćih i stranih autora. Cilj rada je utvrditi razlike u pristupu čitanju i knjigama između dječaka i djevojčica na koji način dječaci i djevojčice razvijaju interese i navike u čitanju. U radu se analizira da li i na koji način na stvaranje čitateljskih interesa i navika dječaka i djevojčica utječe mentalni razvoj, odgoj, školovanje, socio-ekonomski status, socijalna sredina i sl. Objašnjava se se zašto dječaci od djetinjstva razvijaju odbojnost prema knjizi te zašto djevojčice prije dječaka razvijaju jezične sposobnosti i tako prednjače u vještinama čitanja i pisanja. Osim navedenog, istraživanjem problema utvrđeno je koji su stereotipi najviše prisutni u odgoju, školovanju i medijima i da li i kako utječu na stvaranje rodnih uloga kod dječaka i djevojčica i na njihovo percipiranje čitanja.

spol; čitateljski interesi i navike; rodni stereotipi; mediji

nije evidentirano

engleski

Influence of gender on the reading interests and habits of children

nije evidentirano

gender; reading interests and habits; gender stereotypes; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23

26.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti