Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos informacijske pismenosti i drugih pismenosti digitalnog doba (CROSBI ID 383828)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ivančić, Vedran Odnos informacijske pismenosti i drugih pismenosti digitalnog doba / Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2013

Podaci o odgovornosti

Ivančić, Vedran

Stričević, Ivanka

hrvatski

Odnos informacijske pismenosti i drugih pismenosti digitalnog doba

U radu se raspravlja o odnosu informacijske pismenosti i drugih pismenosti digitalnog doba. Opisuje se pojam pismenosti i koliko je zapravo pismenost višeznačna, odnosno kako je utjecaj tehnologije mijenjao značenje pojma. Sintagma digitalno doba implicira korištenje tehnologije te slijedom toga uključuje računalnu, medijsku, digitalnu i vizualnu pismenost. Pored navedenih pismenosti, rad opisuje i smješta osnovnu i kulturalnu pismenost u raster pismenosti 21. stoljeća. Iako nije pismenost, definira se i obrazovanje na daljinu te e-učenje kao vještina korištenja telekomunikacijskih i elektroničkih sustava u svrhu učenja na daljinu. Naglasak je stavljen na informacijsku pismenost kao krovnu pismenost koja sadržava kompetencije svih ostalih pismenosti. Informacijska pismenost mijenja način funkcioniranja pojedinca u suvremenom društvu i prikazuje koliko su zapravo vještine informacijske pismenosti važne u suvremenom informacijskom okruženju. Pojedinac u procesu cjeloživotnog učenja mora prihvatiti izazove nametnute tehnološkim napretkom suvremenog svijeta, a prva stepenica, odnosno temelj cjeloživotnog učenja koncept je informacijske i pratećih pismenosti. U radu se govori o konvergenciji informacijske pismenosti i pismenosti 21. stoljeća, odnosno o dodirnim točkama te na koji način su pismenosti zapravo međusobno povezane.

pismenosti 21. stoljeća; digitalno doba; informacijska pismenost; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Relation between information literacy and other literacies of the digital era

nije evidentirano

21st century literacies; digital era; information literacy; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

27.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti