Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Djelovanje dječje knjižnice u razvoju čitatelja (CROSBI ID 383827)

Ocjenski rad | diplomski rad

Biglbauer, Suzana Djelovanje dječje knjižnice u razvoju čitatelja / Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2013

Podaci o odgovornosti

Biglbauer, Suzana

Stričević, Ivanka

hrvatski

Djelovanje dječje knjižnice u razvoju čitatelja

Dječje knjižnice s ciljem razvoja čitatelja proučavaju, istražuju, razmjenjuju, prilagođavaju, znanja, iskustva i načine djelovanja u istraživanju čitatelja, poticanju čitanja, stvaranju navika čitanja i razvijanju ljubavi prema čitanju. Čitanje iz užitka je osnova za razvoj čitatelja. Dječja knjižnica svojim poslanjem ima značajnu ulogu u razvoju i promociji čitalačke pismenosti. Knjižnice djeluju kao mreža, posjeduju prostor i programe, zbirke, kompetentne dječje knjižničare, što ih čini najvažnijim akterima u procesu razvoja čitatelja. Poticaji od strane odraslih ; modeli koji primjerom postaju uzor ; okruženost čitateljskim materijalima te potrebe dIjeljenja materijala za čitanje smatraju se najvažnijim čimbenicima u razvoju čitatelja i dječje knjižnice prepoznaju svoju ulogu u društvenom okruženju dok tragaju za novim znanjima i potrebama za primjenom raznovrsnih strategija u poticanju čitanja Istraživanje djelovanja dječje knjižnice u poticanju čitanja kroz odgovarajuće strategije za različite tipove čitatelja. ispitivanje utjecaja okruženja na poticanje čitanja, sveukupne kultura čitanja kroz interese, stavove i navike čitatelja ; načine dolaženja do građe za čitanje ; korištenje i preferencije izvora, programa, usluga i prostora knjižnice ; zadovoljstvo kompetencijama knjižničara, načine razvijanja suradničkih i partnerskih odnosa u zajednici te značaj promocije usluga i programa kroz različite oblike suradnje i partnerstva cilj je ovoga rada.

dječja knjižnica; čitalačka pismenost; čitatelji; razvoj čitatelja; užitak čitanja; strategije

nije evidentirano

engleski

Children's libraries in the reader development

nije evidentirano

children's library; reading literacy; readers; reader development; satisfaction of reading; strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

129

30.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti