Asertivnost u poslovnoj komunikaciji (CROSBI ID 383803)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Serdarušić, Hrvojka
Jelena Lakuš
Snježana Stanarević
hrvatski
Asertivnost u poslovnoj komunikaciji
Rad daje prikaz komunikacijskih znanja i vještina potrebnih za provedbu kvalitetne poslovne komunikacije s dodatnim osvrtom na poslovnu komunikaciju u knjižnicama. Govori o potrebi za stjecanjem znanja o komunikacijskim vještinama u svrhu što boljeg izražavanja svojih želja i osjećaja na način da ne nanosimo psihološku ili fizičku štetu drugim osobama. Također, govori se o asertivnoj komunikaciji kao sredstvu koje pomaže u rješavanju eventualnih sukoba u poslovnoj komunikaciji. Prikazane su i komunikacijske kompetencije koje dobar komunikator mora posjedovati i razvijati, a potrebne su u svakodnevnom ophođenju na radnom mjestu. Dio rada posvećen je asertivnoj komunikaciji u knjižnici i knjižničarima koji su svakodnevno izloženi izravnoj komunikaciji s većim brojem korisnika različiti karaktera i raspoloženja. Prikazat će se na koje načine asertivna komunikacija u knjižnicama daje bolje poslovne rezultate te kako utječe na stvaranje ugodnog radnog okruženja.
poslovno pregovaranje; komunikacija; asertivnost; knjižničarske kompetencije; knjižnica
nije evidentirano
engleski
Assertiveness in business communication
nije evidentirano
Business negotiation; communication; assertiveness; librarian competencies; library
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20
18.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek