Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

3ds Studio Max - Particle Animation with pFlow and Krakatoa System (CROSBI ID 201823)

Prilog u časopisu | stručni rad

Ludošan, Željka ; Bernik, Andrija ; Vusić, Damir 3ds Studio Max - Particle Animation with pFlow and Krakatoa System // Tehnički glasnik, 7 (2013), 4; 391-398

Podaci o odgovornosti

Ludošan, Željka ; Bernik, Andrija ; Vusić, Damir

engleski

3ds Studio Max - Particle Animation with pFlow and Krakatoa System

Čestice su ključni element kod vizualnih efekata i animacije. Koriste se za simulaciju prirodnih pojava poput vatre, dima, vode, oblaka, lišća koje pada, ali i za apstraktne efekte poput magičnih pojava, traga svjetlećih točkica, neobičnih geometrijskih figura itd. Sustav čestica predstavlja upravljački kontejner koji sadrži funkcije koje obavljaju čestice i koje se obavljaju nad njima. Ti sustavi mogu doći u paketu s kompletnim 3d programom, mogu biti kao zaseban program ili kao plug-in. Načini na koji se s njima radi također su različiti, no zasad se najučinkovitijim pokazalo korištenje tzv. čvorova koji se koriste kao objekti spajanja u široj mreži. Novina su također posebni sustavi za renderiranje isključivo čestica. Pošto su čestice zahtjevnije po broju objekata koje koriste, a zahtijevaju veoma malo kod stvari poput svjetlosti, refleksije, broja poligona, mogu se bolje i brže renderirati drugim algoritmima.

3ds Max ; 3d particles ; Krakatoa ; pFlow ; rendering ; simulation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (4)

2013.

391-398

objavljeno

1846-6168

1848-5588

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice