Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 67600

Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije


Urbanc, Kristina
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije // Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, 4 (1997), 129-162 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 67600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije
(The role of practice teaching in undergraduate social work study - Great Britain model)

Autori
Urbanc, Kristina

Izvornik
Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada (1330-6456) 4 (1997); 129-162

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
terenska nastava; iskustveno učenje; praksa socijalnog rada
(practice teaching; experiental learning; social work practice)

Sažetak
U radu je iznijet kratki pregled različitih teorijskih modela terenske nastave koji su u upotrebi u školama socijalnog rada širom svijeta. Autor raspravlja o prednostima i nedostacima svakog od modela, opisujući detaljnije oblik terenske nastave koji se provodi na School of Community Health and Social Studies, Anglia Polytechnic University, u Cambridgeu, Velika Britanija. Cilj rada je istaći važnost uloge terenskog nastavnika u procesu obrazovanja studenata socijalnog rada za njihov budući poziv.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Projekti:
066005

Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Urbanc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, Kristina
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije // Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, 4 (1997), 129-162 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Urbanc, K. (1997) Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije. Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, 4, 129-162.
@article{article, author = {Urbanc, K.}, year = {1997}, pages = {129-162}, keywords = {terenska nastava, iskustveno u\v{c}enje, praksa socijalnog rada}, journal = {Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada}, volume = {4}, issn = {1330-6456}, title = {Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije}, keyword = {terenska nastava, iskustveno u\v{c}enje, praksa socijalnog rada} }
@article{article, author = {Urbanc, K.}, year = {1997}, pages = {129-162}, keywords = {practice teaching, experiental learning, social work practice}, journal = {Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada}, volume = {4}, issn = {1330-6456}, title = {The role of practice teaching in undergraduate social work study - Great Britain model}, keyword = {practice teaching, experiental learning, social work practice} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font