Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije (CROSBI ID 92302)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Urbanc, Kristina
hrvatski
Uloga terenske prakse u dodiplomskom obrazovanju socijalnih radnika -Model Velike Britanije
U radu je iznijet kratki pregled različitih teorijskih modela terenske nastave koji su u upotrebi u školama socijalnog rada širom svijeta. Autor raspravlja o prednostima i nedostacima svakog od modela, opisujući detaljnije oblik terenske nastave koji se provodi na School of Community Health and Social Studies, Anglia Polytechnic University, u Cambridgeu, Velika Britanija. Cilj rada je istaći važnost uloge terenskog nastavnika u procesu obrazovanja studenata socijalnog rada za njihov budući poziv.
terenska nastava; iskustveno učenje; praksa socijalnog rada
nije evidentirano
engleski
The role of practice teaching in undergraduate social work study - Great Britain model
nije evidentirano
practice teaching; experiental learning; social work practice
nije evidentirano